شقایق فراهانی به «فریدِ؟ میگه ساعت هشت» پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی,شقایق فراهانی

«شقایق فراهانی» در ادامه پیش تولید فیلم سینمایی «فریدِ؟ میگه ساعت هشت»، به ترکیب بازیگران این فیلم پیوست تا در نخستین فیلم بلند «مسعود فرجام» ایفای نقش کند.

«پیمان راد» تهیه کننده این فیلم به  ایرنا گفت: ترکیب بازیگران جوان این فیلم شامل آذرخش فراهانی، روشنک گرامی، سام حسامی، الهه افشاری و آزاده سدیری است و شقایق فراهانی به عنوان بازیگر جدید به پروژه پیوست.

 

وی ادامه داد: این فیلم یک داستان پُر جنب و جوش اجتماعی با حال و هوایی جوانانه و ته مایه اجتماعی دارد. 

 

فیلم، روایت و برشی از 2 شب زندگی چند جوان است که بر اساس تصمیم ها و انتخاب های غلط سرنوشت نافرجامی را برای خود رقم می زنند.

 

به گفته راد، این فیلم در زمره سینمای اجتماعی می گنجد و با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی تولید می شود و همه صحنه های آن در تهران مقابل دوربین می رود. 

 

پایان دی ماه به عنوان زمان نهایی برای آماده شدن فیلم در نظر گرفته شده است.

کارگردان سی و یک ساله این فیلم از سال 13٨٨ فعالیت خود در سینما را آغاز کرده است. 

 

فرجام دانش آموخته کلاس تدوین فیلم از مرکز هنرهای نمایشی کالیفرنیاست و علاوه بر حضور در بیش از 20 فیلم و سریال به عنوان دستیار تدوین، به صورت مستقل 11 فیلم کوتاه را تدوین کرده و برای سریال ها و فیلم های مختلف تریلر و فیلم پشت صحنه ساخته است. 

 

وی بیش از 10 جایزه بین المللی در زمینه تدوین و ساخت تریلر کسب کرده است و تجربه هایی در سطح بین المللی دارد که از جمله آنها می توان به تدوین فیلم کوتاه «ناخواسته» محصول سوئد، تدوین مستند «بوسه بر کشور» محصول مشترک هلند و کوبا 2018، تدوین مستند «خارجی» محصول هلند ٢٠١٧ و غیره اشاره کرد. 

 

فرجام همچنین تیرماه سال 1395 در ستایش عباس کیارستمی فیلم کوتاه «باد ما را با خود خواهد برد» را ساخت.

 

در ساخت نخستین فیلم بلند فرجام، «عباس رافعی» در مقام مشاور پروژه حضور دارد. 

 

«امیر پرهیزکار» مجری طرح، «علی رضایی» مدیر تولید، «امیر کرباسچی» برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، «نرگس امتیازی» دستیار دوم کارگردان، «سعید براتی» فیلمبردار، «مسعود شاهوردی» صدابردار، «مهرداد قلی پور» طراح چهره پردازی و «جواد حقیقی آهنگساز» و از دیگر عوامل این فیلم به شمار می روند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------