مستندی چهار قسمتی از زندگی خصوصی آریانا گرانده



اخبار,اخبار فرهنگی,آریانا گرانده

سرویس استریم یوتیوب که به تازگی خود را به‌عنوان یکی از بازیگران اصلی صنعت استریم اثبات کرده، مستندی چهار قسمتی درباره آریانا گرانده، خواننده 25 ساله آمریکایی تولید و پخش کرد.

به گزارش ایران آرت، این مستند "آریانا گرانده: خاطرات زن خطرناک" نام دارد که عنوانش برگرفته از نام آلبوم و تور کنسرت قبلی این خواننده با نام "زن خطرناک" است. یوتیوب هر چهار قسمت این فیلم که توسط آلفردو فلورس کارگردانی شده است را روز 29 نوامبر منتشر کرد.

 

این مجموعه درباره زندگی حرفه‌ای و فشرده آریانا گرانده، از تولید آلبوم تا حضور در کنسرت‌ها است و به مرور زندگی و روابط پرحاشیه این خواننده نیز می‌پردازد.

 

سال 2018 برای آریانا گرانده بسیار پرحاشیه بود. او تابستان امسال از نامزد سابقش که یک خواننده رپ با نام مک میلر بود جدا شد و یک ماه بعد با پیت دیویدسون (بازیگر) وارد رابطه شد و قرار بود با او ازدواج کند اما طی چند روز دو اتفاق تلخ برایش رخ داد؛ ابتدا مک میلر بر اثر زیاده‌روی در مصرف مواد درگذشت و سپس رابطه آریانا با پیت دیویدسون خیلی زود به پایان رسید و دیویدسون با وارد شدن به یک رابطه دیگر سعی کرد به گرانده ضربه بزند.

 

به لحاظ فعالیت هنری نیز قرار نگرفتن آلبوم جدید آریانا گرانده در میان نامزدهای اصلی جایزه گرمی بهترین آلبوم سال برای او شوک‌آور بود. گرچه آریانا گرانده به‌عنوان یک خواننده تینیجرپسند شناخته می‌شود و قبل از انتشار آلبوم "شیرین‌کننده" کسی انتظاری نداشت او جزو نامزدهای جوایز اصلی گرمی باشد اما پس از انتشار آلبوم برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از این بود که آریانا گرانده حتی می‌تواند گرمی بهترین آلبوم را ببرد اما آلبوم او برای هیچ کدام از چهار جایزه اصلی گرمی نامزد نشد.

 

این خواننده امسال به خاطر فعالیت‌هایش در زمینه نشان دادن قدرت زنان در جامعه و همچنین به دلیل برگزاری یک کنسرت خیریه برای کمک به قربانیان حمله منچستر، جایزه "زن سال" را از مجله بیلبورد دریافت کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------