مایلی سایرس در فصل بعدی سریال آینه سیاه



اخبار,اخبار فرهنگی,مایلی سایرس

مایلی سایروس در فصل بعدی سریال "آینه سیاه" ایفای نقش خواهد کرد.

به گزارش ایران آرت، مایلی سایرس، خواننده مشهور و پر حاشیه آمریکایی قرار است در فصل بعدی سریال "آینه سیاه" حضور پیدا کند تا در این ویران شهر او نیز سهمی داشته باشد. پس از شایعات فراوانی که در این رابطه منتشر شد، او در مصاحبه‌ای به "هاوارد استرن" گفت که اگر حدس بزند او در کدام سریال نتفلیکس حضور پیدا خواهد کرد با سر تائید می‌کند.

 

سایروس اطلاعات خاصی درباره نقشش در این سریال نگفت و این که تنها نقشی پویا دارد با جنبه‌های بسیار متفاوت دارد. او درباره فیلم‌برداری هم‌زمان با آتش سوزی کالیفرنیا و از بین رفتن خانه‌اش نیز گفت که تجربه بسیار خاصی بود زیرا موضوع سریال به تنهایی بسیار تاریک بود و هم‌زمانی فیلم‌برداری با نابودی خانه‌اش باعث بروز احساسات جدیدی در وجودش شد که در نهایت به خود شناسی عمیق‌تری انجامید.

 

سی نما به نقل از هالیوود ریپورتر نوشت، سریال آنتولوژیک و علمی تخیلی این شبکه که تاکنون چهار فصل از آن پخش شده، بدون شک یکی از بهترین سریال‌های تلویزیون به حساب می‌آید؛ به گونه‌ای که بعد از پخش چهار فصل از سریال، همچنان شاهد نمرات و نقدهای بسیار مثبتی از سوی منتقدین برای این اثر هستیم و مخاطبان نیز با آغوشی باز از اخباری این چنین برای این سریال استقبال کرده‌اند.

 

شبکه‌ی 4 بریتانیا زمانی که نخستین بار پخش این سریال را شروع کرد فکرش را نمی‌کرد که روزی به چنین موفقیت‌هایی برسد. بعد از پخش دو فصل از سریال بود که نتفلیکس جواز پخش این سریال را خریداری نمود و آن را برای فصل سوم و چهارم تمدید کرد. فصل چهارم این سریال در 29 دسامبر پخش شد ولی هنوز زمان دقیقی برای پخش فصل جدید سریال "آینه سیاه" اعلام نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------