کوروش سلیمانی: امیدوارم سوءتفاهم ها درباره «سرزمین مادری» تمام شود



اخبار,اخبار فرهنگی,کوروش سلیمانی

مخاطبان اجازه دهند سوءتفاهم ها راجع به سریال «سرزمین مادری» تمام شود.

کوروش سلیمانی درباره فعالیت های اخیر خود به صبا گفت: این روزها در هیچ عرصه ای مشغول به کار نیستم. دلیل این عدم کار کردن این است که پیشنهاد های خوب کم شد،البته در این بین پیشنهاد بازی در چند تئاتر را داشتم، اما به دلایلی نتوانستم در آن کارها همکاری داشته باشم ، ولی در سینما و تلویزیون پیشنهاد خوبی نداشتم.

 

وی درباره وضعیت سریال های تلویزیونی توضیح داد: درباره این موضوع باید بگوییم ، از آغاز دهه ۹۰ تا کنون تلویزیون در راستای تولید سریال خوب خیلی کم توانسته موفقیت نسبی به دست بیاورد. اساسا معتقد هستم برای نگارش فیلمنامه سریال ها باید زمان گذاشته شود.فیلمنامه ای باید نگارش شود که مخاطبان بتوانند با شخصیت های آن همذات پنداری کنند . در این مدت کمتر فیلمنامه ای را دیده ام که کاراکتر های آن بر حسب شخصیت های حقیقی این جامعه نگارش شده باشد.

 

بازیگرسریال «فاکتور هشت» افزود: بعد از مرحله نگارش فیلمنامه نوبت به تولید می رسد. این روز ها در مرحله پیش تولید دچار شتاب زدگی هستیم و سرعت عمل در این مرحله باعث می شود عوامل به صورت تخصصی انتخاب نشوند. این روز ها در سریال هایی که از شبکه های مختلف پخش می شود بازیگران مناسب نقش ها انتخاب نشده اند. این عدم همخوانی شخصیت ها با فاکتور چهره های بازیگران مخاطب را  پس می زند. کمبود بودجه در سازمان صدا و سیما باعث شده تا کیفیت فدا شود.

 

بازیگر «سرزمین کهن» درباره عدم پخش مجدد این سریال خاطر نشان کرد: این مجموعه از همان روز های اول ساختش مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت ، اما هموطنان ما دچار یک سوء تفاهم در مورد این سریال شده اند. بعد از توقف پخش سری اول این کار، یک بار دیگر برخی از سکناس های آن مورد بازبینی قرار گرفت و حتی برخی از سکناس های آن دوباره تصویربرداری شد. با وجود تمام این موارد بازهم از سوی مخاطبان این مجموعه جبهه گیری هایی صورت گرفت و دوباره از پخش این کار جلوگیری شد . مخاطبان اجازه دهند سوءتفاهم ها راجع به این سریال تمام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------