آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

رامبد جوان: «قانون مورفی» کار سختی بود



اخبار,اخبار فرهنگی,اکران مردمی قانون مورفی

رامبد جوان درباره فیلم سینمایی «قانون مورفی» گفت: ساختن این فیلم کار سختی بود و اعتقاد دارم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته‌ایم‌.

به گزارش ایسنا طبق گزارش رسیده، جمعه ۲۱ دی فیلم «قانون مورفی» در پردیس سینمایی کوروش اکران مردمی شد.

 

اکران مردمی «قانون مورفی» با حضور رامبدجوان، آناهیتا درگاهی و با همراهی اشکان خطیبی برگزار شد.

 

در این اکران، رامبد جوان ضمن خوشامدگویی از حضور مخاطبان در سینما تشکر کرد و گفت: حمایت کردن از فیلم، به سینما رفتن و تماشای فیلم‌ها بر روی پرده سینماست. 

 

او اضافه کرد: وقتی در سالن مشغول تماشای فیلم هستید با گوشی‌تان همراه نشوید، ساختن این فیلم  کار سختی بود و بسیار اعتقاد دارم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته‌ایم‌.

 

رامبد جوان در پایان گفت: شنیده‌ام گفته‌اند «قانون مورفی» برای بچه‌ها خوب نیست، معتقدم این فیلم برای بچه‌ها مناسب است و می‌توانند کنار خانواده این فیلم را تماشا کنند. فراموش نکنیم بچه‌های این دهه بسیار جلوتر از زمان هستند و همین‌طور« قانون مورفی» طنز درست و استانداردی دارد.

 

اشکان خطیبی بعد از پرسیدن این‌که چه کسانی فیلم را دوست نداشتند درحالی که آستین‌هایش را بالا می‌زد به شوخی گفت: از تمام کسانی که فیلم را دوست نداشته‌اند دعوت می‌کنم به بیرون از سالن بیایند تا نظرشان را عوض کنیم.

 

همین‌طور رامبد جوان با همراهی اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی و به اتفاق مخاطبان پردیس کورش در سانس ۱۶:۰۰ تولد نگارجواهریان را متفاوت تبریک گفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------