اکران فیلم جدید مجیدی پس از جشنواره فجر



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم آن‌سوی ابرها

جدیدترین فیلم مجید مجیدی پس از جشنواره فیلم فجر در سینماها اکران می‌شود.

به گزارش ایسنا،«آن‌سوی ابرها» آخرین ساخته کارگردان فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» است که داستان آن در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد.

 

اگرچه بنا به گفته سخنگوی شورای صنفی نمایش هنوز قرارداری برای اکران این فیلم ثبت نشده، اما طبق پیگیری‌های ایسنا  «آن‌سوی ابرها» چند روز پس از پایان سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر (25 بهمن‌ماه) به سرگروهی سینما کورش اکران عمومی خواهد شد و در نوروز سال جدید هم برپرده سینماها خواهد بود.

 

این فیلم مجیدی پاییز امسال نماینده سینمای ایران در بخش رقابتی جشنواره فیلم لندن بود و در جریان این رویداد سینمایی با حضور بازیگران اصلی و مجید مجیدی برای اولین بار به نمایش درآمد.

 

مجیدی درباره اولین نمایش فیلم جدیدش گفته بود: این اولین فیلم بلندی است که در خارج از کشورم ایران ساخته‌ام، تجربه‌ای که سال‌ها در انتظار رخ دادن آن بودم. «آنسوی ابرها» دنباله اعتقادات سینمایی من است که ریشه در ارزش‌ها انسانی، عشق، دوستی و روابط خانوادگی دارد. این فیلم همچون «بچه‌های آسمان» داستان یک برادر و خواهر است با این تفاوت که آن‌ها بزرگ شده‌اند و با کشمکش‌های بزرگتری در شهر شلوغ بمبئی رو به رو هستند.

 

او این فیلم را ملودرامی معرفی کرده است که داستان آن در مناطق فقیرنشین بمبئی رقم می‌خورد و درباره برادری خلافکار و خواهری است که به دلیل حادثه‌ای که در حین دفاع از خود در برابر تجاوز رخ داده، در زندان به سر می‌برد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------