شقایق فراهانی و عنایت بخشی به سریال «هست و نیست» پیوستند



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال هست و نیست

تصویربرداری سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر که از نیمه گذشته است، با اضافه شدن چند بازیگر جدید دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش بانی فیلم، تصویربرداری سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی محسن شایانفر که از روز پنجشنبه ۲۰ مهر ماه در شهرک غرب به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی مجموعه کلید خورده بود به نیمه رسید و برای ادامه کار بایگران جدیدی به مجموعه اضافه شدند.

 

در تازه‌ترین مراحل ساخت این سریال، شقایق فراهانی و عنایت بخشی به سریال «هست و نیست» پیوستند تا در ادامه تصویربرداری مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

 

آرمان موسی‌پور هم ساخت موسیقی «هست و نیست» را برعهده دارد و همزمان با تصویربرداری ساخت موسیقی این مجموعه تلویزیونی را انجام می‌دهد.

 

از جمله بازیگران این سریال فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری، نازنین کریمی، سیامک اطلسی، اکبر رحمتی، مرتضی علی آبادی، ایمان صراف و سیاوش خیرابی هستند که قرار است با معرفی چند چهره جوان و جدید مقابل دوربین رضا شیبانی قرار بگیرند.

 

مجموعه تلویزیونی «هست و نیست» یک ملودرام اجتماعی است و قصه آن براساس فیلمنامه ای از علی حدادی بوده و توسط نادر وحید نگاشته شده و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما ساخته می‌شود. در خلاصه داستان این سریال آمده است: گاهی بود و نبود و هست و نیست آدم‌ها، به وسوسه‌ای گره می‌خورد که به سادگی باز نمی‌شود…!

 

طبق اعلام شبکه دو سیما سریال «هست و نیست» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی محسن شایانفر قرار است در ایام زمستان روی آنتن برود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------