آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

سعید نورالهی بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت



اخبار,اخبار فرهنگی,سعید نورالهی

سعید نورالهی بازیگر سینما و تلویزیون صبح امروز درگذشت.

الناز وفایی از اقوام سعید نورالهی از بازیگران سینما و تلوزیون در گفتگو با مهر، ضمن اعلام خبر فوت این هنرمند عنوان کرد: سعید نورالهی حوالی ساعت ۵ صبح امروز ۶ اردیبهشت ماه به دلیل سکته مغزی و لخته شدن خون فوت کرد و در حال حاضر مراسم خاکسپاری وی در حال انجام است.

 

وی افزود: پیکر او در قطعه هنرمندان دفن نمی‌شود چراکه به خانوده ایشان اعلام شد برای خاکسپاری در قطعه هنرمندان باید نامه نگاری شود و این کار حدود ۲، ۳ روز طول می‌کشد به همین دلیل خانواده وی رضایت ندادند و گفتند دوست دارند زودتر پیکر سعید نورالهی دفن شود.

 

سعید نورالهی در آثاری همچون فیلم سینمایی «مارمولک»، سریال تلویزیونی «متهم گریخت»، فیلم سینمایی «لیلی با من است» و … به ایفای نقش پرداخته بود.

 

بیوگرافی سعید نورالهی

سعید نورالهی سعید نورالهی در سال ۱۳۳۰ در جنوب تهران متولد شد. در دوران دبیرستان با انتخاب از طرف نماینده آموزش و پرورش به عنوان بازیگر مشغول به کار شد وی با بازی در فیلم سینمایی تشکیلات به کارگردانی منوچهر مصیری و نویسندگیمهدی ژورک ساختهٔ سال ۱۳۶۵ وارد عرصه بازیگری شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------