انتقاد از دولت روحانی نان دارد؟



اخبار,اخبار فرهنگی,مهران مدیری

در روزهای گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد مجری برنامه ««هفت»» در رسانه‌ها منتشر شد. ابتدا از محمدرضا شهیدی‌فر، مهدی کرم‌پور و رسول صدرعاملی به عنوان گزینه‌های احتمالی اجرای این برنامه نام برده شد، اما با گذشت چند روز برخی از رسانه‌ها از مهران مدیری و رضا رشیدپور به عنوان مجری این برنامه نام بردند. روز گذشته بالاخره مشخص شد که مهران مدیری اجرای برنامه ««هفت»» در طول سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر را بر عهده خواهد داشت. موضوعی که ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه آن را اعلام کرده و گفت: «شبکه سه با هماهنگی و تایید معاونت سیما مهران مدیری را برای اجرای برنامه «هفت» انتخاب کرده و خوشبختانه ایشان انجام این مسئولیت مهم را پذیرفتند. اما‌ پیش از این، اخباری منتشر شده بود مبنی بر انتخاب رشیدپور برای اجرای «هفت» که البته تا الان چنین بحثی مطرح نبوده چرا که ایشان مسئولیت برنامه سنگین و پرمخاطب «حالا خورشید» در شبکه سه سیما را برعهده دارند.»

 

این مدیر تلویزیون در ادامه اظهاراتش درباره دستمزد مدیری هم توضیح داد: «هنوز برنامه ««هفت»» را برآورد نکرده‌ایم و دستمزد مجری مشخص نیست؛ به همین خاطر بیشتر مسائل حاشیه‌‌ای است. این موضوع یک حوزه کارشناسی دارد و مجموع نظارت مدیریتی در داخل سازمان، بخش خصوصی و حوزه تهیه‌کنندگان سینما، برای سرمایه‌گذاری تصمیم می‌گیرند. اولین رکن ما در برنامه‌سازی جذب مخاطب، آرمان‌ها و اهداف نظام است و در این چارچوب‌ها به یک جمع‌بندی می‌رسیم؛ بنابراین هر هزینه‌ای که پرداخت می‌شود با مصلحت سازمانی تطبیق خواهد داشت.» 

 

حضور ‌ مدیری بعد از دهه فجر قطعی نیست 

اما روز گذشته هنوز از اعلام نظر قطعی مدیر گروه اجتماعی چند لحظه ای نگذشته بود که علی اصغر‌پور محمدی، مدیر شبکه سوم سیما درخصوص اجرای برنامه «هفت» در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر توسط مجری برنامه دورهمی گفت: «اجرای برنامه «هفت» فقط در طول دوازده روز برگزاری جشنواره فیلم فجر بر عهده مهران مدیری بوده و حضور وی برای اجرای این برنامه در طول این چند روز تصویب شده است.» مدیر شبکه سوم سیما درباره ادامه همکاری مهران مدیری به عنوان مجری برنامه ««هفت»» بعد از جشنواره فیلم فجر خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیز معلوم نیست. در خصوص حضور مدیری به عنوان مجری در برنامه تلویزیونی ««هفت»» بعد از زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر تصمیمی گرفته نشده است. »

 

چرا مهران مدیری؟ 

برای پاسخ به سوال فوق بیراه نیست اگر مدعی شویم مخاطبان تلویزیون بعد از این مهران مدیری را نه تنها در برنامه «هفت» و «دورهمی» که در برنامه های مختلف دیگری مشاهده خواهند کرد. به نظر می رسد انتقادهای گاه و بی گاه این مجری تلویزیونی از دولت روحانی برای وی نان داشته است. مدیری در برنامه «دورهمی» نه تنها انتقادهای گزنده ای را روانه پاستور کرد، بلکه تلاش کرد با زبان استهزاء با دولتمردان سخن بگوید تا هم دل تصمیم گیران تلویزیون را به دست بیاورد و هم بر مخاطبان خود بیفزاید.

 

به هر حال به نظر می رسد اگر در مورد افزایش مخاطب نمی توان با یقین سخن گفت اما حداقل در خصوص به دست آوردن دل مدیران صدا و سیما می توان با اطمینان گفت که مهران مدیری موفق بوده است. او اکنون منهای «دورهمی» سکاندار برنامه پرمخاطب «هفت» نیز خواهد شد. این در حالیست که این کمدین در طول  دولت های نهم و دهم از تریبون هایی که در اختیار داشت انتقادی را بر عملکرد پرنقص این دولت ها مطرح نمی کرد.

 

روزنامه آفتاب یزد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------