کالین فرث: دیگر با «وودی آلن» کار نمی‌کنم



اخبار,اخبار فرهنگی,کالین فرث

«کالین فرث» ـ بازیگر مطرح سینما ـ جدیدترین چهره‌ای است که پس از افشای رسوایی‌های اخلاقی «وودی آلن»، از این کارگردان بنام اعلام برائت کرده است.

به گزارش ایسنا، «پیپل» نوشت: «کالین فرث» ـ بازیگر انگلیسی فیلم‌هایی چون «سخنرانی پادشاه» و «شکسپیر عاشق» ـ با دیگر چهره‌های هالیوودی هم‌صدا شده و اعلام کرد: دیگر هرگز با «وودی آلن» کار نمی‌کنم.

 

«گاردین» بیانیه «فرث» را یک روز پس از اولین مصاحبه تلویزیونی دخترخوانده «آلن» منتشر کرد. «دیلن فارو» دختر «میا فارو» و دخترخوانده «وودی آلن» است که برای اولین بار در یک برنامه تلویزیونی درباره تعرضات پدرخوانده‌اش در کودکی صحبت کرد.

 

«فارو» در سال ۲۰۱۴ که ۳۲ سال داشت، ادعا کرد «آلن» او را در کودکی مورد آزار جنسی قرار داده است. اما کارگردان «ویکی، کریستینا، بارسلونا» که اکنون ۸۲ سال سن دارد، این ادعا را رد کرده و زیر بار این اتهامات نرفته است.

 

«کالین فرث» سال ۲۰۱۳، یک سال پیش از انتشار ادعاهای «فارو»، در فیلم «جادو در مهتاب» آلن بازی کرد. او در سال ۲۰۱۰ برای بازی در فیلم «سخنرانی پادشاه» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی مرد و همچنین جوایز «گلدن گلوب» و «بفتا» شد. وی برای بازی در فیلم «مرد مجرد» محصول سال ۲۰۰۹ نیز نامزد جایزه اسکار و همچنین برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره ونیز و جوایز بفتا شد. «شکسپیر عاشق»، «بندزن خیاط سرباز جاسوس»، «نابغه»، «تروما»، «بچه بریجت جونز» و «مرد راه آهن» از جمله فیلم‌های مهمی هست که «کالین فرث» در آن‌ها بازی کرده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,وودی آلن

 

سازنده «نیمه‌شب در پاریس» و «آنی هال»، درباره ادعاهای دخترخوانده‌اش گفته است: وقتی بیش از ۲۵ سال پیش این ادعاها مطرح شد، پرونده به طور کامل توسط کلینیک سوء‌استفاده جنسی از کودکان در بیمارستان ییل ـ نیو و سازمان رفاه کودکان نیویورک مورد بررسی قرار گرفت. آن‌ها چند ماه روی این قضیه کار کردند و مستقلا نتیجه گرفتند هیچ تعرضی در کار نبوده است.

 

وی ادامه داد: در عوض، آن‌ها متوجه شدند که احتمالا یک کودک آسیب‌پذیر از سوی مادر عصبانی‌اش که درگیر طلاقی پرتنش بوده، راهنمایی شده تا این داستان را سرهم کند.

 

با این که جریان رسوایی‌های «وودی آلن» به سال‌های دور برمی‌گردد، فعالیت جنبش #MeToo  پس از فساد اخلاقی «هاروی واینستاین» و دیگر چهره‌های هالیوود همچون «کوین اسپیسی» و «داستین هافمن»، باعث به‌روز شدن این ماجرا و خیزش موج منفی علیه این فیلمساز سرشناس شده تا جایی که چندین بازیگران زن از این که با او کار کرده‌اند ابراز پشیمانی کرده و گفته‌اند دیگر در هیچ یک از فیلم‌های او ظاهر نخواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------