برد پیت به فضا سفر می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,برد پیت

"به‌ سوی ستارگان" پس از "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو دومین فیلم بزرگ برد پیت در سال ۲۰۱۹ است.

به گزارش ایران آرت، انتظار طولانی برای دیدن اولین تصاویر از فیلم "به‌سوی ستارگان" (Ad Astra) به سر آمد و دیزنی اولین تریلر رسمی فیلم فضایی جدید "برد پیت" را منتشر کرد. این فیلم پس از "شهر گمشده‌ی زد" (The Lost City of Z) اولین اثر "جیمز گری" در مقام کارگردان است که مراحل پس از تولید آن به علت وجود جلوه‌های ویژه گسترده به بیش از معمول به طول انجامید. اکنون با انتشار اولین تریلر به نظر می‌رسد که همه چیز طبق برنامه پیش رفته و فیلم در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

 

در "به‌سوی ستارگان" پیت در نقش یکی از اعضای "سپاه مهندسین ارتش" آمریکا است که تصمیم می‌گیرد برای پی بردن به راز ناپدید شدن پدرش مأموریتی جاه‌طلبانه را در فضا آغاز کند. پدر او برای یافتن موجودات فضایی به سیاره‌ی نپتون سفر کرده اما هرگز بازنگشته بود. بازیگران نقش‌های مکمل شامل "تامی لی جونز"، "روث نگا"، "دونالد ساترلند" و "جیمی کندی" می‌شوند.

 

به گزارش سی نما، فاکس قرن بیستم در ابتدا تاریخ اکران ۱۱ ژانویه را برای "به‌سوی ستارگان" در نظر داشت و بعد آن را به ۲۴ می تغییر داد. گری دسامبر گذشته در جشنواره‌ی فیلم مراکش گفته بود که ممکن است فیلم تا ماه می آماده‌ی نمایش نشود و اکران دوباره با تأخیر مواجه شود. گری در حین برگزاری یک مسترکلاس در مراکش گفت: "معمولاً وقتی فیلمی علمی تخیلی را نظاره می‌کنید به چند صحنه برمی‌خورید که چندان خوب به نظر نمی‌رسند. من تمایل ندارم خود را به یک تاریخ اکران متعهد کنم و باعث شوم ظاهر فیلم خراب شود."

 

دیزنی که ژانویه با فاکس ادغام شد، ماه گذشته اعلام کرد که فیلم را در ماه سپتامبر اکران می‌کند. چنین تاریخی "به‌سوی ستارگان" را به یکی از مدعیان کسب جایزه در اواخر سال میلادی تبدیل می‌کند. در فصل پاییز سال‌های اخیر فیلم‌های درام فضایی نظیر "جاذبه"، "بین‌ستاره‌ای" و "مریخی" به نمایش درآمده و به موفقیت رسیده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود "به‌سوی ستارگان" هم برای جلب توجه در فستیوال‌های پاییزی مانند ونیز و تورنتو روی پرده رود.

 

از پیت امسال فیلم پرستاره‌ی "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" نیز به نمایش درمی‌آید. این فیلم ماه می گذشته در جشنواره‌ی کن با استقبال گسترده‌ی منتقدین همراه شد و بسیاری بازی پیت را در نقش بدلکار یک بازیگر وسترن با بازی "لئوناردو دی‌کاپرو" ستایش کردند.

 

دیزنی "به‌سوی ستارگان" را در تاریخ ۲۰ سپتامبر امسال در آمریکا اکران می‌کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------