آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

الناز شاکردوست باید چهار هفته تکان نخورد



اخبار,اخبار فرهنگی,الناز شاکردوست

کارگردان فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» اعلام کرد که طی مدتی که الناز شاکردوست دچار سانحه شده است، فیلمبرداری این اثر سینمایی را متوقف کرده اند.

ابراهیم ابراهیمیان کارگردان فیلم سینمایی «دو طبقه روی پیلوت» در گفتگو خبرنگار مهر درباره حال الناز شاکردوست که حین ایفای نقش در این اثر دچار سانحه شده بود، بیان کرد: ما منتظر نظر نهایی پزشک درباره حال این بازیگر هستیم اما پزشک اکیدا حرکت و ایفای نقش را برای او ممنوع کرده است، با این وجود قول هایی داده است که هر چه زودتر سلامتی الناز شاکردوست بازگردد. بر همین اساس ما منتظر اعلام پزشک هستیم و اولویت ما هم بیش از هر چیزی سلامتی خانم شاکردوست است.

 

وی افزود: هنوز کسی جایگزین این بازیگر در «دو طبقه روی پیلوت» نشده است و ما هنوز منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. در این مدتی که الناز شاکردوست دچار سانحه شده است ما به فیلمبرداری نپرداخته ایم و در حال رایزنی برای اتخاذ یک تصمیم درست هستیم.

 

ابراهیمیان عنوان کرد: من هر روز به خانم شاکردوست سر می زنم و پارگی دیسک او مقداری نگران کننده است و امیدواریم هرچه زودتر معالجه شود البته هنوز به صورت قطعی به ما نگفته اند که این بازیگر چه زمان مورد معالجه قرار می گیرد. ضمن اینکه پزشک ایشان اعلام کرده است که حدود سه تا چهار هفته باید تحت مراقبت های ویژه باشد و تکان نخورد و یک سری آزمایش های فیزیوتراپی انجام دهد و بعد از ۴ هفته شکل فیزیوتراپی عوض می شود.

 

این کارگردان اظهار کرد: ما امیدواریم این پروسه هرچه زودتر طی شود البته نه به خاطر پروژه بلکه به خاطر حال این بازیگر.

 

وی توضیح داد: هیچ تصمیمی برای ادامه فیلمبرداری در این ۴ هفته نگرفته ایم اما مشغول صحبت با تهیه کننده و بچه های گروه هستیم تا ببینیم بهترین تصمیم چه چیزی است.

 

ابراهیمیان در پایان گفت: ما چیزی حدود ۴۰ درصد از فیلم را ضبط کرده ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------