واکنش بازیگر مطرح به یک شبه پولدار شدن بازیگران



اخبار,اخبار فرهنگی,عبدالرضا اکبری

عبدالرضا اکبری گفت: وضعیت موجود در عرصه بازیگری مایه تاسف است و به سختی می‌توان جلوی آن را گرفت. باید قانون و سختگیری هایی اعمال شود تا هر کسی جلوی دوربین و در قالب نقش قرار نگیرد.

به گزارش میزان، عبدالرضا اکبری درباره وضعیت بازیگری گفت: متاسفانه اکثریت نقش ها میان کسانی که با هم رابطه دارند و در قالب مهمانی های شبانه تقسیم می شود. بازیگران با حضور در مهمانی های شبانه در شکل گیری این وضعیت دخیل هستند و آمادگی خود را برای گرفتن نقش اعلام می کنند.

 

بازیگر «مزد ترس» در ادامه تاکید کرد: این نوع مهمانی ها و تقسیم نقش ها برای ورود به بازیگری عاقبت خوبی ندارد، هیچ گاه این بازیگران نمی توانند نشان دهند افراد مستعدی برای پیشرفت هستند بلکه فقط حق و حقوق دیگران را پایمال می کنند و به خاطر یک منفعت لحظه ای و جزئی نقش ها را از دیگر بازیگران به سرقت می برند.

 

اکبری درباره یک شبه پولدار شدن برخی بازیگران اظهار کرد: این افراد از همان زمانی که نقش دریافت می کنند یا اثری را در حال پخش روی آنتن دارند به واسطه عنوان خود و نقش هایی که دارند به هر طریقی کسب در آمد کرده و این قصه هر روز ادامه دارد و کسی هم نیست که با این سوء استفاده از نام هنرپیشه و هنرمندانی که شرافتمندانه زندگی می کنند دفاع کند.

 

او ادامه داد: وضعیت موجود در عرصه بازیگری مایه تاسف است و به سختی می توان جلوی آن را گرفت. باید در اصلاح این وضعیت قانون و سختگیری هایی اعمال شود تا هر کسی جلوی دوربین و در قالب نقش قرار نگیرد.

 

این بازیگر خاطرنشان کرد: از طریق پول و ارتباطات کسانی در آثار بازی می کنند که هیچ قابلیتی از جهت استعداد، بازی، بیان و چهره برای ایفای نقش ندارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------