ماکان بند، از معروف شدن با «هر بار این درو» تا حضور در برنامه دورهمی



اخبار,اخبار فرهنگی,ماکان بند

رهام هادیان و امیر مقاره در برنامه دورهمی و اولین گفت و گوی خود اظهار داشتند که استقبال بی نظیر مردم از آهنگ های آنها طی اولین سال فعالیت رسمی شان دور از انتظارشان بوده است.

به گزارش میزان، گروه "ماکان" شناخته شده با نام ماکان بَند یک گروه موسیقی ایرانی در سبک پاپ است.

 

این گروه متشکل از دو خواننده به نام‌های امیر مقاره و رهام هادیان است. مدیر گروه یاشار خسروی و تنظیم کننده گروه نیز امیر میلاد نیکزاد است. امیر متولد ۳ دی سال ۱۳۷۴ و رهام متولد ۷ مرداد ۱۳۷۰ می‌باشد. این گروه در بیشتر استان‌های ایران کنسرت گذاشته‌اند و تور کنسرت‌های اروپای این گروه از ۱۰ مارس آغاز می‌شود.

 

این گروه از سال 95 شروع به فعالیت کرده است و سازهای تخصصی آن ها گیتار، کیبورد و ساکسیفون است. امیر مقاره، رهام هادیان، یاشار خسروی و امیر میلاد نیکزاد اعضای اصلی گروه ماکان بند را تشکیل می دهد.

 

"کنار من باش"، "خدا پشتمه"، "خیالت تخت"، "این خیابونا"، "هر بار این درو"، "دلگیری"، "نرو"، "بازیچه"، "دیوونه بازی" و "ای داد" از جمله قطعاتی است که این گروه تا کنون منتشر کرده است.

 

 رهام هادیان و امیر مقاره در برنامه "دورهمی" و اولین گفت و گوی خود بعد از این که از ذوق دیدن مهران مدیری او را در آغوش گرفتند اظهار کردند که استقبال بی نظیر مردم از آهنگ های آنها طی اولین سال فعالیت رسمی شان دور از انتظارشان بوده است.

 

آهنگ "هر بار این درو" که سال گذشته به طور اتفاقی در فضای مجازی پخش شده یکی از عاملان شهرت گروه ماکان بند شده است به گونه ای که با این آهنگ و ساخت کلیپ های متفاوت، شوخی نیز شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,ماکان بند

 

این دو خواننده جوان با بیان اظهاراتی به شایعاتی مبنی بر هزینه مالی کردن برای خواننده شدن و کپی نبودن ترانه "هر بار این درو" پایان دادند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------