«لونه زنبور»؛ یک دل سیر بخندید!



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم لونه زنبور

نوروز امسال با افزایش گروه های سینمایی،سینماروها یک فیلم بیشتر از نوروز ۹۶ برای انتخاب در اختیار خواهند داشت.هفت فیلم نوروز با سرگروهی پردیسهای سینمایی آزادی،کورش، زندگی، ماندانا و سینماهای استقلال، ایران و جوان به اکران می رسند.

 

بر اساس آنچه تا لحظه تنظیم مطلب حاضر مشخص شده،«به وقت شام» به سرگروهی کورش، «لاتاری» به سرگروهی استقلال، «لونه زنبور» به سرگروهی ایران، «مصادره» به سرگروهی جوان، «فیلشاه» به سرگروهی آزادی، «خرگیوش» سرگروهی ماندانا و «فراری» به سرگروهی زندگی در اکران نوروز ۹۷ به نمایش در می آیند.

 

سه کمدی،دو درام اجتماعی،یک فیلم جنگی و یک انیمیشن ترکیب متنوع اکران نوروز امسال را رقم زده اند.در واقع شما به جز فیلمهای علمی تخیلی،نوروز ۹۷ از هر ژانری فیلم روی پرده خواهید دید! اکران این فیلمها از چهارشنبه ۲۳ اسفند آغاز خواهد شد و تا اواخر اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

 

معرفی فیلمها به همراه برخی نکات حاشیه ای برای آنکه دستتان بیاید کدام فیلم بیشتر با سلیقه شما همخوانی دارد، هدف مطلب حاضر است.

 

نام برزو نیک نژاد به عنوان کارگردان فیلمها و سریالهای کمدی بامزه و عامه پسندی چون «دودکش۱»،«روزهای بد، به‌در» و «زاپاس»، در کنار زوج تازه به میدان آمده محسن کیایی و پژمان جمشیدی که اولی فیلمنامه را هم نوشته،نوید تماشای فیلمی جذاب در ژانر کمدی را می دهد.سازندگان پیش از این در تلاش بودند تا آنرا در پاییز اکران کنند که قسمتشان نشد تا نوروز ۹۷

 

این فیلم داستان دو سارق خرده پاست که با تحویل گرفتن جعبه ای وارد ماجرایی بزرگ می شوند؛اما سازندگان فیلم به این تک جمله به جای خلاصه داستان آن بسنده کرده اند:«تا حالا از نزدیک دست چپ زن یه پادشاه دیدی؟».

 

آنها که فیلم را دیده اند تا حدودی به شباهتش با فیلم ماقبل آخر مصطفی کیایی(بارکد) اذعان دارند،اما دُز کمدی این فیلم را بیشتر از آن می دانند. در هر صورت «لونه زنبور» به دلیل ژانر کمدی اش از جمله امیدهای اکران ۹۷ است و تماشای آنونس آن خبر از کلی اتفاقات ریز و درشت بانمک و جوان پسند در قصه دارد.

 

شناسنامه

کارگردان: برزو نیک نژاد

تهیه‌کننده: سعید خانی

بازیگران:محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد، رعنا آزادی ور، پیام احمدی نیا، سیاوش چراغی پور، فرید سجادی حسینی.

 

بانی فیلم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------