«جنگ ستارگان» جدید در کن دیده می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم جنگ ستارگان

نخستین اکران جهانی قسمت جدید «جنگ ستارگان» در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، «سولو: یک داستان جنگ ستاره‌ای» که جدیدترین فیلم از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان است به زودی و در جشنواره فیلم کن برای نخستین بار اکران می‌شود.

 

در حالی که این فیلم قرار است به صورت رسمی از ۲۵ ماه می روی پرده‌های نقره‌ای برود، اولین اکران خود را ۱۰ روز جلوتر در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۸ خواهد داشت.

 

در این فیلم آلدن ارنرایک ۲۸ ساله در نقش هان سولو جوان بازی می‌کند. امیلی کلارک و وودی هارلسون نیز از بازیگران این اپرای فضایی هستند که ران هاوارد آن را کارگردانی کرده است. وی جایگزین فیل لرد و کریس میلر شد که تابستان پیش و به دلیل دیدگاه‌های متفاوت اخراج شدند.

 

با این حال هنوز نه سخنگوی لوکاس فیلم و نه دیزنی و نه خود جشنواره فیلم کن در این باره خبری منتشر نکرده‌اند.

 

«سولو» دومین فیلم از سه گانه‌ای است که «یک سرکش» قسمت نخست آن بود و سال ۲۰۱۶ اکران شد و بیش از یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی فروش کرد. این سه گانه در واقع ادامه‌هایی بر قسمت اصلی و فیلم اوریجینال ۱۹۷۷ است.

 

این نخستین بار نیست که جشنواره کن فیلمی از «جنگ ستارگان» ‌را اکران می‌کند. «جنگ ستارگان: اپیزود ۲- حمله کلون‌ها» در سال ۲۰۰۲ و «جنگ ستارگان: اپیزود ۳-انتقام سیت» در سال ۲۰۰۵ نیز در بخش خارج از رقابت کن به نمایش درآمده بودند.

 

فیلم افتتاحیه این دوره جشنواره کن «همه می‌دانند» ساخته اصغر فرهادی است که با بازی خاویر باردم و پنه‌لوپه کروز به نمایش درمی‌آید. این فیلم در بخش رقابتی نیز خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------