حمید جبلی اعتراض به ممیزی مجموعه کلاه قرمزی را تکذیب کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,حمید جبلی

حمید جبلی هنرمند سرشناس کشور و صداپیشه شخصیت های محبوب پسرخاله و کلاه قرمزی با انتشار ویدئویی شایعات موجود در فضای مجازی را درباره این مجموعه تکذیب کرد.

به گزارش بانی فیلم، به دنبال انتشار پست هایی در فضای مجازی مبنی بر اعتراض حمید جبلی نسبت به سانسور و توقف ناگهانی برنامه «کلاه قرمزی»؛وی در یک فایل تصویری ،هرگونه فعالیت در فضای مجازی را تکذیب کرد.

 

در این فایل تصویری حمید جبلی تاکید می کند: «از تمام دوستان خواهش می کنم به صفحات کاذبی که به نام من در فضای مجازی وجود دارد توجه نکنند.من در هیچ گونه فضای مجازی حضور ندارم. امیدوارم کسانی که از این کار کذب سوء استفاده می کنند، این کار زشت را کنار گذاشته و به نام خود فعالیت کنند.»

 

همچنین در پی فضاسازی های اخیر در شبکه های مجازی حمید مدرسی تهیه کننده برنامه پربیننده «کلاه قرمزی» در نامه ای به معاون سیما،تمامی مطالب منتسب به ایرج طهماسب و حمید جبلی در فضای مجازی را کذب محض دانست و ازدرخواست پیگیری خود در پلیس فتا خبر داد.

 

حمید مدرسی در این نامه تاکید کرده ، چند روزی است که شاهد خبرهای کذب از طرف آقایان طهماسب و جبلی در فضای مجازی در موضوع «کلاه قرمزی» هستیم اما این هنرمندان هرگونه انتشار مطلب در فضای مجازی را در این باره تکذیب کرده اند.

 

تهیه کننده این برنامه در این نامه با اشاره به موارد مشابه جوسازی های رسانه ای در فضای مجازی در سال های قبل و اثبات کذب بودن آن ها نوشته است ؛ علی رقم بی نتیجه ماندن پیگیری های پیشین از طریق پلیس فتا،همچنان به پیگیری برای ممانعت ازسوء استفاده از نام و تصویر هنرمندان و خدشه دار کردن اعتبار و حیثیت آنان، ادامه خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------