صاحب امتیاز «جناب خان» مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه خندوانه

سرانجام مذاکرات میان صاحب امتیاز عروسک «جناب خان» و تلویزیون به پایان رسید و این عروسک محبوب تلویزیونی به صداوسیما رسید.

به گزارش فارس، کش و قوس‌های میان سعید سالارزهی صاحب امتیاز عروسک جناب خان و سازندگان برنامه «خندوانه» باعث شد تا در فصل چهارم این برنامه جای خالی جناب خان بیشتر به چشم آید و این عروسک سر از تبلیغات اتوبوس‌های شهری دربیاورد. 

 

در نهایت و درحالی که حدود ۲۰ روز به آغاز پخش سری پنجم «خندوانه» باقی مانده، سرانجام مذاکرات قانونی میان سعید سالارزهی و نمایندگان سازمان صداوسیما به پایان رسید و از این پس صاحب امتیاز این عروسک سازمان صداوسیما خواهد بود. 

 

پیش از این نیز سازندگان مجموعه «کلاه قرمزی» به خاطر اختلاف با تلویزیون بر سر بودجه ساخت این اثر، قصد داشتند آن را در شبکه نمایش خانگی توزیع کنند که به دلیل اینکه حق امتیاز عروسک‌ها متعلق به سازمان صدواسیما بود، این امر میسر نشد. 

 

به گزارش فارس، اولین قسمت از فصل پنجم برنامه «خندوانه» از ۲۶ اردیبهشت ماه با طراحی و اجرای رامبد جوان از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

 

بنا بر این گزارش، در حال حاضر روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه برای پخش این برنامه در نظر گرفته شده است.

 

دکور جدید خندوانه در بلوار ارتش ساخته شده و همچنین علاقه‌مندان به عروسک جناب خان نیز می‌توانند در سری پنجم این برنامه شاهد حضور این عروسک محبوب باشند. 

 

به گزارش فارس، جناب خان در فصل دو و سه این برنامه حضور داشت و به یکی از کاراکترهای محبوب تلویزیونی تبدیل شده بود، اما سعید سالارزهی تهیه کننده مجموعه «کوچه مروارید» (که جناب خان در آنجا خلق شده بود) و سیدعلی احمدی بر سر مسائل مالی مبنی بر حضور جناب خان در خندوانه به توافق نرسیدند و همین باعث شد تا این عروسک در فصل چهار خندوانه حضور نداشته باشد. 

 

«سیدعلی احمدی» که تهیه کنندگی فصل چهارم «خندوانه» را به عهده داشت در فصل جدید هم به عنوان تهیه کننده حضور دارد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------