سولماز غنی و یوسف صیادی به سریال «حکایت کمال» پیوستند



اخبار,اخبار فرهنگی,یوسف صیادی

سریال «حکایت کمال» به تهیه کنندگی محسن شایانفر و کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی با روایتی از دهه چهل در مرحله پیش تولید قرار گرفته است و اخیراً سولماز غنی و یوسف صیادی هم به گروه بازیگران این مجموعه پیوسته‌اند.

به گزارش ایلنا، پیش از این حضور حمید لولایی، مریم سعادت و نگار عابدی در این سریال قطعی شده بود. حکایت‌های کمال سیری است در فضای ایام دهه چهل و ساختاری اپیزودیک دارد.

 

از نیمه اسفند سال گذشته مقدمات ساخت دکورهای این کار در شهرک سینمایی غزالی آغاز شده و با توجه به قصه‌های متعدد، پیش بینی می‌شود باز هم بازیگران نام آشنای دیگری طی روزهای آینده به پروژه بپیوندند.

 

«حکایت‌های کمال» اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی محسوب می‌شود که قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است.این سریال در مرکز سیما فیلم تولید می‌شود و 150 قسمت دارد.

 

صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است.

 

سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه کنندگی زمستان گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

 

عوامل پشت دوربین مجموعه که تا به حال حضورشان قطعی شده عبارتند از: مدیرتولید ومجری طرح: فرشید رئوفی، تصویربردار: ناصرمحمودکلایه، صدابردار: وحید سلطانی،جلوه‌های ویژه: حمیدرسولیان، بدلکار: علیرضا فتحی، برنامه ریز: مجیدفاضلی، عکاس: مهشیدرئوی، طراح گریم: بابک شعاعی، مدیرتدارکات: مهدی آقامحمدی، طراح صحنه ولباس: فرهادعزیزی فرد، دوخت لباس: زینب رنجبر، دکوراتور: محمدعلی شیبک، منشی صحنه: بیتاارسطویی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------