آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

گلزار و بیات تنها گزینه های قطعی سریال «دل»



اخبار,اخبار فرهنگی,محمدرضا گلزار و ساره بیات

به گزارش بانی فیلم، سریال «دل» در ۲۶ قسمت برای شبکه نمایش خانگی ساخته خواهد شد.

 

بابک کایدان نویسنده سریال «دل» در گفت و گو با بانی فیلم در خصوص فیلمنامه سریال عنوان کرد: نگارش فیلمنامه به همراه برادرم میثم کایدان در حال انجام است و تاکنون ۱۴ قسمت از نگارش فیلمنامه انجام شده است و ۶ قسمت پروانه ساخت گرفته است.

 

وی همچنین ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که فیلمنامه کامل شود و بعد وارد پیش تولید شوند. بنابراین فکر می کنم تا ۱۵ تیر نگارش فیلمنامه به پایان برسد.

 

کایدان همچنین درباره بازیگران سریال افزود: تاکنون محمدرضا گلزار و ساره بیات حضورشان در سریال قطعی شده است. اما این سریال ۵-۶ بازیگر نقش اصلی دیگری هم دارد که در حال مذاکره با برخی بازیگران برای این نقش هستند که فکر می کنم در یکی دو هفته آینده حضور بازیگران قطعی شود.

 

او درباره فیلمنامه سریال و ویژگی ان هم توضیح داد: داستان این مجموعه خانوادگی و عاشقانه است و کار بسیار سنگینی است. چون با فرمت جدیدی در این ژانر ساخته خواهد شد.

 

سریال «دل» به قلم بابک و میثم کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی در ۲۶ الی ۳۴ قسمت برای شبکه نمایش خانگی تولید خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------