آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

هومان فاضل: سریال «مرگ خاموش» به مواد مخدر می پردازد



اخبار,اخبار فرهنگی,دانیال حکیمی

هومان فاضل خبر از نگارش ادامه مجموعه «شبکه » با عنوان «مرگ خاموش» داد.

به گزارش بانی فیلم، فصل اول از مجموعه «شبکه» با عنوان «سارق روح» هم اکنون روی آنتن شبکه ۵ است. هومان فاضل نویسنده این مجموعه در گفت و گو با بانی فیلم درباره مجموعه «مرگ خاموش» عنوان کرد: فصل دوم مجموعه «شبکه» به نوعی داستان مستقلی دارد و نگاه تازه ای به موضوع مواد مخدر دارد. می توانم بگویم تنها نکته ای که این دو فصل را به هم مرتبط می کند، نگاه به امنیت خانواده است. بدین معنا که محوریت فصل های این مجموعه امنیت اجتماعی و امنیت خانواده است. وجه تمایز آن هم با توجه به اینکه سریال های بسیاری در زمینه مواد مخدر ساخته شده است، این است که ما سعی کرده ایم از زاویه تازه ای به این مقوله بپردازیم. چون ساختار مواد مخدر هم از سنتی به شیمیایی تبدیل شده و آدم های آن هم عوض شده اند. بنابراین در نگارش فیلمنامه هم نگاه تازه ای را می طلبید.

 

وی همچنین افزود: ما در «مرگ خاموش» به جنبه بین المللی و مافیایی مواد مخدر هم پرداخته ایم.

 

فاضل درباره تعداد قسمت های «مرگ خاموش» هم بیان کرد: یک سوم متن نوشته شده است و همزمان کار تحقیق و بازنویسی هم در حال انجام است. اما درباره تعداد قسمت ها هم باید بگویم که همه چیز به قابلیت داستان برمی گردد. من هم سعی کرده ام داستان را محدود به چند قسمت نکنم و هم بیش از حد داستان را کش ندهم. بنابراین فکر می کنم بستر داستانی ما در فصل دوم ۲۵- ۲۶ قسمت میشود.

 

او درباره زمان پخش سریال و همچنین زمان تولید «مرگ خاموش» هم توضیح داد: دقیق نمی توانم درباهر زمان پخش و زمان تولید نظری بدهم. باید اول فیلمنامه کامل شود. البته با توجه به مستقل بودن هر دو فصل که هیچ عنصر مشترکی بین آن دو وجود ندارد، فکر نمی کنم فاصله در زمان پخش فصل ها لطمه ای به کار وارد کند. از این رو فعلا تمرکزی روی نگارش و تحقیق فیلمنامه است.

 

«مرگ خاموش» عنوان فصل دیگری از مجموعه «شبکه» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی هومان فاضل و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که به زودی وارد پیش تولید خواهد شد.

 

«سارق روح» عنوان فصل اول این مجموعه است که در حال حاضر روی آنتن شبکه ۵ است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------