اکران فیلم «دلم می‌خواد» با کارگردانی «بهمن فرمان‌آرا»



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم دلم می‌خواد

فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا سرانجام پس از سه سال از عید فطر در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.

به گزارش برنا، در فیلم سینمایی «دلم می خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا، رضا کیانیان، مهناز افشار، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهی، صابر ابر، رویا نونهالی، علی سرابی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، ندا مقصودی، پیام دهکردی، احمد ساعتچیان، مریم شیرازی، نیما راد، سیاوش چراغی پور به ایفای نقش پرداخته اند.

 

«دلم می خواد» داستان زندگی نویسنده ای به نام بهرام فرزانه را روایت می کند که مدتهاست نمی تواند داستان بنویسد. وی ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که بهرام فرزانه را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزد. ولی این همه ماجرا نیست ...

 

از دیگر عوامل این فیلم می توان به نویسنده: امید سهرابی، موسیقی: کارن همایونفر، مدیر فیلمبرداری: داود امیری و تدوین: عباس گنجوی اشاره کرد.

 

«دلم می‌خواد» عنوان هشتمین فیلم بلند سینمایی بهمن فرمان‌آرا است که سال 92 ساخته شده است. این فیلم پیش از قرار بود در نوروز 94 بر پرده سینماها برود. «دلم می‌خواد» در این سال ها به دلیل برخی اختلافات بین کارگردان و تهیه کننده بارها با چالش مواجه شد.

 

پخش فیلم سینمایی «دلم می خواد» بر عهده موسسه فیلمیران است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------