آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آخرین وضعیت تصویربرداری سریال «شرایط خاص»



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال شرایط خاص

تصویربرداری سریال «شرایط خاص» این روزها در منطقه پونک ادامه دارد و بیش از ۸۰ درصد از این سریال تاکنون به تصویربرداری رسیده است.

به گزارش مهر، بیش از ۸۰ درصد از سریال «شرایط خاص» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سیدمرتضی فاطمی ضبط و تصویربرداری شده است. تصویربرداری این سریال به صورت رج زنی انجام می شود و تا چند هفته دیگر کار به پایان می رسد.

 

تصویربرداری این سریال پیش از این در لوکیشنی در منطقه پاسداران انجام شد و در چند روز گذشته بازیگرانی از جمله کامبیز دیرباز، سیروس گرجستانی، بهرام افشاری و نادر سلیمانی جلوی دوربین بودند.

 

این روزها نیز عوامل این سریال به صورت شب کار فعالیت دارند و تصویربرداری سریال در منطقه پونک در لوکیشنی نزدیک امامزاده عینعلی و زینعلی ادامه دارد.

 

«شرایط خاص» در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تولید می‌شود.

 

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، طراح گریم: محمود دهقانی، صدابردار: حسن شبانکاره، محمدرضا امامی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، گروه کارگردانی و برنامه ریزی: سامان تفرشی، دستیاران اول کارگردان: محمدرضا اصلی، ایمان غیرتمند، دستیار دوم کارگردان: علی قاسمی، منشی صحنه: بیتا ارسطویی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------