آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

ساعد هدایتی: مهران مدیری یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار می‌کند



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال برره

ساعد هدایتی بیشتر به خاطر بازی در نقش‌های کمدی در سریال‌های مهران مدیری شناخته می‌شود. همکاری او با مدیری به سال ۷۸ و بازی در سریال طنز «پلاک ۱۴» برمی گردد. بازی او در نقش جان نثار در «شب‌های برره» یکی از جذاب‌ترین نقش‌هایی است که از او در خاطره مانده است.

 

هدایتی در گفتگو با فردا درباره فعالیتش در سینما گفت: در ۲ سال اخیر کمتر در سینما حضور داشتم به دلیل اینکه فیلمنامه‌ها و نقش‌هایی که به من پیشنهاد می‌شد خیلی مناسب نبود و ترجیح می‌دادم در آن‌ها حضور نداشته باشم. اما سال گذشته در فیلم سینمایی «لازانیا» به کارگردانی حسین قناعت بازی کردم که برای اکران عید فطر آماده است و یک فیلم کمدی است. در این فیلمجواد رضویان, ارژنگ امیرفضلی و بهنوش بختیاری در کنار چند بازیگر کمدی دیگر ایفای نقش می‌کنند. همچنین در فیلم «زنده باد خودم» به کارگردانی محمد ممتاز بازی کردم که آماده اکران است.

 

هدایتی که سابقه چند دهه همکاری با مهران مدیری را در کارنامه دارد و در حدود ۱۰ اثر نمایشی این طنزپرداز حضور داشته است درباره ساخت «برره ۲» توسط مدیری و حضورش در این سریال به فردا گفت: بعد از اتمام دورهمی، مهران مدیری تصمیم گرفت که یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های قدیمی اش را تکرار کند که ترجیحا شب‌های برره است. هنوز هم تصمیمی برای شبکه‌ای که قرار است این سریال از آن پخش شود، گرفته نشده است، اما با حضور پیمان و مهراب قاسمخانی قرار است که همکاری جدیدی بین این تیم صورت بگیرد. با من هم برای حضور در این سریال صحبت شده و انشالا به زودی تولید آن شروع خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------