آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

ماجرای کتک‌کاری در تخت گاز ادامه دارد / تهیه‌کننده هم از بی‌بی‌سی شکایت می‌کند هم از کلارکسون



اخبار , اخبار فرهنگی,کتک کاری در تخت گاز,کتک کاری جرمی کلارکسون

 

اوشن تایمون، تهیه کننده ایرلندی برنامه «تخت گاز» که جرمی کلارکسون، مجری برنامه، او را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، از کلارکسون و بی‌بی‌سی به اتهام تبعیض نژادی شکایت می‌کند.

وکلای کلارکسون و بی‌بی‌سی روز جمعه پشت درهای بسته در محل دیوان روابط امور کاری لندن با وکلای اوشن تایمون دیدار کرده‌اند.

موضوع اصلی پرونده "توهین کلامی" همراه با حمله فیزیکی کلارکسون به اوشن تایمون در ماه مارس است. بی‌بی‌سی در بیانیه ای اعلام کرده: «ما به این ادعا پاسخ خواهیم داد ولی در حال حاضر اظهار نظر دیگری نمی‌کنیم.»

مشاجره منجر به حمله فیزیکی کلارکسون به اوشن تایمون، تهیه کننده تخت‌گاز، روز چهارم مارس در هتلی در یورکشایر، در شمال انگلستان و ظاهرا بر سر این مسئله آغاز شد که غذای گرم برای گروه تهیه نشده بود.

حملات لفظی کلارکسون که شامل تهدید به اخراج آقای تایمون بوده، در جریان حمله فیزیکی و پس از آن ادامه داشت. جرمی کلارکسون در روزهای پس از این واقعه در چند مورد از طریق ایمیل، پیامک تلفنی و همچنین به شکل حضوری از آقای تایمون عذرخواهی کرد.

چند روز پس از این ماجرا، تونی هال، مدیرکل بی‌بی‌سی اعلام کرد که قرارداد جرمی کلارکسون، مجری اصلی برنامه تلویزیونی "تخت‌گاز" تمدید نخواهد شد. کلارکسون دو هفته پیش از آن از کار معلق شده بود.

برنامه تخت گاز از سال ۲۰۰۲ با اجرای جرمی کلارکسون، ریچارد همون و جیمز می پخش می‌شد. این سه نفر در برنامه تازه ای برای آمازون پرایم که در سال میلادی آینده پخش خواهد شد، حضور خواهند داشت. در سال ۲۰۱۳ موسسه رکوردهای جهانی گینس اعلام کرد که تخت گاز پربیننده‌ترین برنامه تلویزیونی جهان است. تخمین زده می‌شد که این برنامه هر هفته در قریب به ۱۷۰ کشور حدود ۳۵۰ میلیون نفر بیننده داشته است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------