گوهر خیراندیش گاوصندوق باز می‌کند + عکس



اخبار فرهنگی - گوهر خیراندیش گاوصندوق باز می‌کند + عکس

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون درباره نقش خود به عنوان یک سارق که شغل خانوادگیش باز کردن گاوصندوق است در سریال نوروزی «مافرشته نیستیم» ساخته فلورا سام سخن گفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم های جدید علی صادقی,سریال های عید نوروز


گوهر خیراندیش درباره سریال «ما فرشته نیستیم» که قرار است نوروز از شبکه تهران روی آنتن برود گفت: این سریال را فلورا سام کارگردانی می‌کند و حدود 18 بازیگر خوب در آن بازی می کنند و من فکر می کنم لحظات جذابی را در نوروز برای خانواده ها و مردم رقم می زند.

وی درباره نقش خود در این سریال و داستان آن بیان کرد: من نقش زنی را دارم که شغل خانوادگی او بازکردن گاوصندوق است. در این سریال دیده می‌شود که چهار سارق که هرکدام به دلیل یک توانمندی انتخاب شده اند از زندان آزاد شده و قرار است به یک دستبرد بزرگ اقدام کنند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم های جدید علی صادقی,سریال های عید نوروز


این بازیگر سینما و تلویزیون از برزو ارجمند، علی صادقی، محمدرضا شریفی نیا و همچنین خودش به عنوان این چهار سارق یاد کرد و گفت: شریفی نیا در این سریال در نقش برادر من بازی می‌کند و شهره لرستانی نقش همسر او را دارد. همسر خود من هم به دلیل مشکلاتی که من در زندگی درست کرده‌ام سکته کرده و درگذشته است.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی صادقی

 

در این سریال چهار زندانی حضور دارند، شریفی‌نیا که نامش در سریال منصور است به‌ همراه خواهرش پری که نقش او را خیراندیش بازی می‌کند، دو نفر از این زندانی‌ها هستند. علی صادقی هم نقش سعید زندانی دیگر را بازی می‌کند که در ایام عید به‌ مرخصی می‌آید. نقش زندانی چهارم را هم برزو ارجمند بازی می‌کند که نامش در سریال مجید است. نادر سلیمانی و داریوش موفق هم در این نقش آدم‌هایی را بازی می‌کنند که با ایجاد اتفاقاتی باعث می‌شوند این چهار زندانی در کنار هم قرار گیرند و اتفاقاتی را شکل دهند.

سریال «ما فرشته نیستیم» در 13 قسمت 40 دقیقه‌ای ایام نوروز هر شب ساعت 23:15 از شبکه پنج تهران پخش و روز بعد ساعت 19 بازپخش می شود.

 

اخبار فرهنگی - سینما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------