چه آینده ای در انتظار بهترین بازیگر اسکار امسال است؟



بهترین بازیگر اسکار

 

ژان دوژاردین که بخاطر بازی در فیلم صامت "هنرمند"، امسال جایزه بهترین بازیگر مرد اسکار را از آن خود کرد بخوبی می داند که از این به بعد نقشهای هالیوودی بسیار زیادی به او پیشنهاد خواهد شد و از این بابت خیلی هیجانزده و خوشحال است.

این بازیگر جوان کاملا" آماده است که مدت بیشتری در هالیوود بماند و اگر چند نقش خوب، که مورد پسند این بازیگر برنده اسکار باشد، به او پیشنهاد شود خوشحالی وشیرینی موفقیت بزرگش کامل می شود.

ژان می گوید: "من نسبت به آینده خیلی خوش بین و هیجانزده هستم. چه کسی می داند چه آینده ای در انتظار من است و کار بعدی من چه خواهد بود؟"

"خیلی دوست دارم بیشتر در سینمای هالیوود کار کنم. من عاشق فیلم بازی کردن در لس آنجلس هستم. این شهر پر از انرژی، نور و نقشهای جالب و هیجان انگیز است. من جدا" از این شهر سیر نمی شوم."

بنا به گفته یکی از افراد هالیوودی ، احتمالا" فیلم بعدی ژان ، یک پروژه رمانتیک و کمدی خواهد بود.

یک منبع خبری گفت: "مانند بسیاری از بازیگران اروپایی، ژان نیز خیلی دوست دارد در یک فیلم بزرگ، نقش یک تبه کار را بازی کند."

"حداقل دو فیلم بزرگ با بودجه بسیار بالا بها و پیشنهاد شده است اما همه چیز بستگی به این دارد که او چه سبک فیلمهایی را بیشتر دوست داشته باشد وچه مسیری را انتخاب کند اما به احتمال زیاد ما شاهد هنرنمایی او در یک فیلم کمدی و رمانتیک خواهیم بود زیرا چند فیلم کمدی و رمانتیک نیز به او پیشنهاد شده است."... /  aftabir.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------