بزرگترین غافل گیری کنسرت های سال: حضور ناگهانی سوپراستار در کنسرت مرتضی پاشایی



اخبار,اخبارفرهنگی,بزرگترین غافل گیری کنسرت های سال

اخبارفرهنگی - بزرگترین غافل گیری کنسرت های سال: حضور ناگهانی سوپراستار در کنسرت مرتضی پاشایی

محمدرضا گلزار رو به مرتضی پاشایی: تو حاضری واسه عشقمون چیکار کنی؟!

هفته گذشته بزرگترین غافل گیری کنسرت های سال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اتفاق افتاد؛ سورپرایزی که به سرعت به داغ ترین خبر و ویدیوی هفته تبدیل شد.

در قسمتی از این اجرا نوبت که به ترانه روزهای برفی رسید، آقای سوپر استار سینمای ایران محمدرضا گلزار ، با حضور ناگهانی اش روی صحنه، سالن را منفجر کرد.

گلزار در میان صدای بی وقفه جیغ و تشویق حاضرین به سختی توانست با پاشایی در اجرای این قطعه همراه شود. اما قسمتی که خبرگزاری ها و رسانه ها به آن نپرداختند طنازی این دو هنرمند روی صحنه بود. آنها که مشخص بود از استقبال بی نظیر تماشاگران هیجان زده شده اند، بعد از پایان اجرایشان شروع به شوخی با هم کردند تا خنده را هم ضمیمه هیجان تماشاگران کنند.

گلزار بعد از پایان اجرای این ترانه ضمن تشکر و عرض ادب رو به جمعیت گفت: «خیلی خوشحالم که امشب و دیشب این فرصت در اختیار من قرار داده شد که بتوانم در خدمتتان باشم. بعد از گروه آریان حدود هشت سال است که روی استیج میلاد نبودم و کمی استرس داشتم، معذرت می خواهم.»

محمدرضا گلزار: تو حاضری واسه عشقمون چیکار کنی؟

او بعد از همه خواست مرتضی پاشایی را تشویق کنند. اما سر شوخی از اینجا باز شد. پاشایی که مشخص بود خیلی سرحال و خوشحال است به گلزار گفت: «فکر کردی الان واقعا هیچ کس دیگه به من توجه می کند؟! نه واقعا چی فکر کردی؟!»

 آن در میان جیغ و سوت و دست حاضرین با اشاره به صورت گلزار رو به جمعیت ادامه داد: «من یک سئوال از شما دارم. دقت کنید؛ چهره ایشان فوتوشاپه؟! از نزدیک هم دقت کنید.» پاشایی خودش از خنده به عقب صحنه رفت و سالن از خنده و جیغ و صدای دست ها منفجر شد. گلزار با اشاره به پاشایی رو به حاضرین گفت: «من می خواهم بدانم اینقدر که من ایشان را دوست دارم شما هم دوست شان دارید؟!» و البته که صدای بی وقفه تشویق ها پاسخ سئوال او بود.

 بعد گلزار دست دور گردن پاشایی انداخت و با شیطنت همیشگی اش گفت: «تو حاضری واسه عشق مون الان چی کار کنی؟» پاشایی و سالن با هم از خنده منفجر شدند و پاشایی که به نظر می آمد خیلی آمادگی این شوخی را نداشته با خنده گفت: «تصادف می کنم.» بعد این طنازی ها گلزار تشکر و خداحافظی کرد.

 از لحظه حضور گلزار روی صحنه تا خداحافظی اش حتی یک لحظه هم صدای جیغ و تشویق و ابراز علاقه مردم به او قطع نشد. پاشایی هم چندین بار حتی بین اجرا او را تشویق کرد و از مردم هم خواست او را برای این رویداد غافلگیرکننده تشویق کنند.

اخبار,اخبارفرهنگی,بزرگترین غافل گیری کنسرت های سال

اخبارفرهنگی - پرشین وی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------