اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز+ تصاویر



اخبار فرهنگی - اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز+ تصاویر

بخشی از درآمد حاصل از این کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت.او با جایزه ی نماد خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ یکشنبه حضور یافت.

اولین كتاب زندگی نامه ی جنیفر لوپز در اكتبر 2014  !
جنیفر لوپز بازیگر و خواننده و طراح مد و لباس و در حال حاضر، نویسنده معروف هالیوودی می باشد . او داور برنامه ی تلویزیونی امریکن آیدل که درباره ی انتخاب بهترین های موسیقی می باشد ، این بار به عنوان یک نویسنده قصد فعالیت دارد. با توجه به گزارش هالیوود این اولین کتابی است که  درباره ی زندگی نامه ی جنیفر لوپز می باشد و قرار است در ماه اکتبر 2014 منتشر شود .

 اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

 True Loveبه معنای (عشق واقعی) نام این کتاب می باشد که توسط لوپز نوشته شده است .این کتاب به بخشی از زندگی لوپز كه از نظرش مهمترین بخش زندگی اش می باشد پرداخته است. جنیفر لوپز معتقد است که در سفر 2 ساله ای که با مادرش به ایالات متحده داشته است با چالش های بسیاری مواجه شده است که همگی این چالش ها مرتبط با ورود او به عرصه ی خوانندگی بوده است که در واقع مهمترین بخش زندگی اوست که به گفته خودش، در زندگی وی را استوارتر و قوی تر ساخته است كه همگی در این كتاب منتشر شده است.

   اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

  سلبرا از انتشارات مطرح در زمینه چاپ زندگی چهره های معروف که زیر مجموعه انتشارات پنگوئن شعبه آمریکا است ، نشر این کتاب را بر عهده گرفته است.
                 
جنیفر لوپز با جایزه ی موسیقی بیلبورد 2014 بر روی فرش قرمز رفت .
این کتاب در تاریخ سه شنبه, 28 اکتبر 2014 منتشر خواهد شد و همراه با عکسهای دیده نشده از جنیفر لوپز خواهد بود .

لوپز در بیانیه ای گفت:کتاب عشق واقعی درباره ی تجربه عمیق شخصی او در ترکیب با آسیب پذیری هاست که منجر به عشق و شجاعت در قبال فرزندان می شود و نشان می دهد چطور یک مادر می تواند با بزرگترین چالش ها و ترس های زندگی خود روبرو شود.

   اخبار,اخبار فرهنگی,اولین كتاب زندگی نامه جنیفر لوپز

 بخشی از درآمد حاصل از این کتاب به بنیاد خانوادگی لوپز برای کمک به زنان و کودکان اختصاص خواهد یافت.او با جایزه ی نماد خود در مراسم اهدای جوایز موسیقی بیلبورد در تاریخ یکشنبه حضور یافت .

اخبار فرهنگی - سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------