«جشن تولد» داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان + عکس



نیمی از سریال نوروزی «جشن تولد» داریوش فرهنگ آماده شد.

 

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

به گزارش شبکه ایران، داریوش فرهنگ بعد از ساخت مجموعه‌های تلویزیونی «سلطان و شبان»، «تولدی دیگر»، «طلسم شدگان» و «راه شب» این روزها در تدارک ساخت سریالی مناسبتی برای پخش در ایام نوروز است.

این سریال با عنوان «جشن تولد» اواخر دی‌ماه به تهیه‌کنندگی احمد زالی در کاشان کلید خورد و تا کنون نیمی از تصویربرداری سریال هم به پایان رسیده است.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

ضمن این‌که حامد رضی و روزبه کلباسی تدوین همزمان کار را به عهده دارند. خانه بروجردی‌ها ، باغ فین کاشان ، تیمچه امین دوله بازار کاشان و پرورشگاه و تپه های سیلک از جمله لوکیشن‌هایی هستند که در روزهای آینده ضبط تصاویر در آنها پیگیری خواهد شد.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

فیلمنامه این سریال طنز را جابر قاسمعلی نوشته و قصه دو خانواده کاشانی را روایت می‌کند که یکی از آنها در کار گلاب و دیگری در کار فرش است اما رابطه صمیمانه و گرم این دو خانواده، با پیدا شدن تعهد‌نامه‌ای که 40 سال پیش توسط بزرگ این دوخانواده تنظیم شده است تغییر می‌کند .در کنار قصه اصلی در این سریال به آئین‌ها و سنت‌های نوروز نیز پرداخته می‌شود.

داریوش فرهنگ در باغ فین کاشان

 

فرهاد آئیش ، پرویزفلاحی پور، محمد عمرانی، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس، هدی زین العابدین، ناصر گیتی جاه، افسانه ناصری، منوچهر علیپور، خسرو احمدی، شکوفه هاشمیان، فرحناز منافی ظاهر، مسعود سخایی، مریم سرمدی ، علی دستان پور و علیرضا عسگری بازیگران این مجموعه هستند.

«جشن تولد» در 14 قسمت 48 دقیقه ای در گروه اجتماعی سیمافیلم تولید می شود.


منبع:شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------