حرف‌های بهنام تشکر درباره «دودکش»: نصرت همه را دق می‌دهد!



بهنام تشکر,فیلم دودکش,داستان فیلم دود کش,بازیگران فیلم دود کش

حرف‌های بهنام تشکر درباره «دودکش»: نصرت همه را دق می‌دهد!

بهنام تشکر که با بازی در نقش نصرت در «دودکش» شب‌های ماه رمضان 92 مهمان مردم خواهد بود این سریال را کار پیچیده‌ای نمی‌داند و شخصیت نصرت را هم آدم بی‌ثباتی می‌داند که همه را دق می‌دهد.

بهنام تشکر که در سریال «دودکش» نقش نصرت را بازی می‌کند، درباره حضورش در این مجموعه که ویژه شب‌های رمضان ساعت 22:30 از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود، گفت: نقش من در این سریال زیاد طنز نیست اما سعی کردم نوعی تیپ‌سازی هم داشته باشم به این معنا که به خاطر گریمم، سعی کردم صدایم را متناسب با نقش و اوضاع تغییر دهم. نصرت آدم بی‌ثباتی است اما فکرهای بزرگی دارد به همین علت همه اطرافیانش را دق می‌دهد.

 

وی درباره قبول نقش‌های طنز در تلویزیون با وجود نقش‌های جدی‌اش در تئاتر، توضیح داد: در تلویزیون بیشتر نقش‌های طنز به من پیشنهاد می‌شود در صورتی که توانایی من برای ایفای نقش‌های جدی بیشتر است.

بهنام تشکر,فیلم دودکش,داستان فیلم دود کش,بازیگران فیلم دود کش

تشکر همچنین درباره تجربه مشترک با هومن برق‌نورد اظهار کرد: یکی از دلایلی که بازی در "دودکش" را پذیرفتم، حضور برق‌نورد در این سریال است چون وقتی با او همبازی هستم خیالم راحت است و در کار هر دو کمک هم هستیم. البته او از من پیشکسوت‌تر است و من از او کار یاد می‌گیرم.

 

این بازیگر تئاتری تأکید کرد: اگر من و هومن برق‌نورد در یک کار جدی همبازی شویم خیلی بیشتر از کارهای طنزی که با هم انجام دادیم موفق خواهیم شد و هر دو این آمادگی را داریم یک کار مشترک جدی را تجربه کنیم.

 

بازیگر نقش نصرت در سریال "دودکش" از مردم خواست این سریال را نگاه کنند و تصریح کرد: "دودکش" سریال پیچیده‌ای نیست و اتفاق‌های آن ممکن است برای هر یک از مردم بیافتد. همین سادگی است که می‌تواند تاثیر عمیقی روی بیننده بگذارد.

تشکر همچنین اعلام کرد پیشنهاد بازی در دو سریال و دو فیلم سینمایی دارد که در حال بررسی آنها است./مهر

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------