عارف به تماشاي «باغبان مرگ » نشست



نمایش باغبان مرگ,دکتر محمدرضا عارف,ارف و همسرش  به تماشاي  نمایش باغبان مرگ

عارف به تماشاي «باغبان مرگ » نشست

دکتر محمدرضا عارف با همراهی خانواده و جمعی از هنرمندان به تماشای نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای نشست.

پس از پایان نمایش، آروند دشت‌آرای -کارگردان- ضمن تشکر از کلیه هنرمندانی که به تماشای این اجرا آمده بودند، نمایش را به دکتر عارف تقدیم کرد. هنرمندانی چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، نظام‌الدین کیایی، سحر دولتشاهی، فروغ میرتهماسب و... نیز به تماشای این نمایش آمدند.

 

پس از پایان نمایش آروند دشت‌آرای-کارگردان- ضمن تشکر از تمام هنرمندانی که به تماشای این اجرا آمده بودند، نمایش را به دکتر عارف تقدیم کرد که این اتفاق با تشویق و همراهی تماشاگران مواجه شد. هنرمندانی چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، نظام‌الدین کیایی، سحر دولتشاهی، فروغ میرتهماسب و... نیز شب گذشته به تماشای این نمایش آمده بودند.


دکتر محمدرضاعارف پس از اتمام این نمایش ضمن تشکر از زحمات گروه اجرایی درباره آن گفت: «شاهد نمایش زیبا و پرزحمتی بودیم که توسط آقای آتیلا پسیانی و خانم طناز طباطبایی به بهترین نحو اجرا شد؛ نمایشی که به موضوع جامعه‌شناختی خوبی پرداخته بود و تماشایش را به دیگران نیز توصیه می‌کنم.» و در ادامه درباره وضعیت کلی تئاتر این‌گونه گفت: «تئاتر جزو هنرهای ارزنده‌ای است که امیدوارم دولت از آن بیش از پیش حمایت کند.

 

با وجود محدودیت سالن‌ها و هنرمندان، کمک دولت به این هنر می‌تواند به گسترش آن کمک ویژه‌ای بکند. همچنین حمایت از این هنر در بخش دانشگاهی نیز بسیار لازم و ضروری است.
نباید فراموش کرد که هر هنرمند ایرانی یک سفیر فرهنگی است که با ارائه هنرش در خارج از ایران می‌تواند تصویری ماندگار از ایران و ایرانی ارائه کند و پیام اصیل فرهنگ ایرانی را به گوش جهانیان برساند، بنابراین باید از تئاتر حمایت شود و برای گسترش آن تلاش کرد.» «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای و با بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی تا پایان مردادماه هر شب ساعت 21 روی صحنه تالار «شمس» می‌رود.

بهار

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------