آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

به مردم بگویید تا اطلاع ثانوی «حریم سلطان» تماشا کنند!



کاظم راست‌گفتار با انتقاد از توقف سریالش:

به مردم بگویید تا اطلاع ثانوی «حریم سلطان» تماشا کنند!

کارگردان سریال طنز «نون‌ خامه‌ای» با گله‌مندی از بی‌توجهی مسؤولان در صداوسیما نسبت به پروژه‌های در حال توقف، اظهار کرد: با وضعیت پیش آمده در تلویزیون، باید بگوییم مردم تا اطلاع ثانوی «حریم سلطان» تماشا کنند.

 

حریم سلطان, سریال حریم سلطان

کاظم راست‌ گفتار در گفت‌وگویی با ایسنا, با اشاره به توقف پروژه‌ی «نون‌ خامه‌ای» و دیگر پروژه‌های متوقف تلویزیون، تاکید کرد: مهم‌ترین مشکل و دلخوری منِ کارگردان از تلویزیون، این است که دوستان برای ما ارزش قائل نیستند و در شرایطی که برای برخی از کارها یکسری خرج‌های بیهوده می‌شود، اما به فکر پروژه‌هایی که چندین‌ ماه متوقف شده‌اند، نیستند و مدام وعده‌ می‌دهند.

وی تصریح کرد: برخی‌ها هم می‌گویند فیلم و سریال‌های تلویزیون افت کرده است؛ بنابراین در چنین شرایطی بهتر است مردم فعلا «حریم سلطان» را تماشا کنند.

او با اظهار امیدواری نسبت به اینکه مشکلات مالی تلویزیون هر چه زودتر حل شود، یادآور شد: تلویزیون کفگیرش به ته دیگ خورده است و در حال حاضر هم که توجه همه به انتخابات جلب شده، بعید می‌دانم اتفاق تازه‌ای برای ادامه «نون‌ خامه‌ای» و سایر پروژه‌های در حال توقف بیفتد؛ ضمن اینکه ما اخیرا اعلام کردیم فیلمنامه‌ی پروژه کاملا اصلاح شده است و دیگر بهانه‌ای نیست اما متاسفانه از طرف دوستان هیچ سیگنال مثبتی مشاهده نشده است.

این کارگردان سینما و تلویزیون همچنین درباره‌ی پذیرفتن پیشنهادهای دیگرش در عرصه سینما به ایسنا گفت: دو سال پیش اولویت اول من پروژه «نون‌ خامه‌ای» بود اما الان اگر کارهای دیگری پیش بیاید ترجیح می‌دهم در کنارش انجام دهم؛ چرا که بنده به عنوان فردی که توانایی کار کردن دارم، طی این مدت می‌توانستم دو سه کار سینمایی انجام دهم هر چند که در سینما هم وضع آنقدر خوب نیست.

راست‌ گفتار در ادامه اظهار کرد: با وعده‌های دوستان در تلویزیون، دو سال از بهترین روزهای عمرمان گذشت؛ چرا که برای «نون‌ خامه‌ای» همه عوامل دو سال تمام صادقانه کار کردند اما ظاهرا در تلویزیون دوستان به سرنوشت افراد اهمیت نمی‌دهند. علاوه بر گرفتاری‌های معیشتی که همه‌ی ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم و برکسی پوشیده نیست، ما همکارانی در پروژه «نون خامه‌ای» داریم که مشکلات جسمانی دارند.

وی اضافه کرد: فردی که در «نون خامه‌ای» برای ما فیلمنامه نوشته است، اکنون علی‌رغم طلب زیادی که از سازمان صدا و سیما دارد برای عمل جراحی قرنیه چشمانش به پول نیاز دارد اما پولی برای جراحی ندارد و هر لحظه ممکن است نابینا شود. فرد دیگری بیماری ام‌اس دارد و ماهیانه هزینه‌های زیادی جهت خرید داروهایش لازم دارد اما خبری از پول نیست!

کارگردان سریال «نون خامه‌ای» در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا اینگونه بیان کرد: طی این دو سال که پروژه «نون خامه‌ای» دست ما بود دو عید نوروز آمد و رفت و هیچ وقت نشد که یکی از مدیران صدا و سیما و تهیه‌کنندگان از ما بپرسند آیا مشکلی برای خرج و مخارج زندگی‌تان ندارید؟! این در حالی است که ما سال گذشته در سخت‌ترین شرایط، کار کردیم اما یک تلفن هم به ما نشد که عید را تبریک بگویند. سرمایه‌های ما در ایران هنرمندان و فرهنگیان هستند، اما متاسفانه اهمیتی به آنها داده نمی‌شود./ایسنا

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------