امیدوار به حضور " مهران مدیری" و " رضا عطاران" هستیم



بیوگرافی هنرمندان,برگشت مهران مدیری به تلویزیون,رضاعطاران,عکسهای دیدنی مهران مدیری

کارگردان " سین مثل سریال":

امیدوار به حضور " مهران مدیری" و " رضا عطاران" هستیم

سری جدید " سین مثل سریال" با بررسی آثار هر کارگردانی با دیگر سریال های قبلی اش در ایجاد فضایی شاد و متنوع تلاش می کند.

محبوبه قاضی میر سعید کارگردانی برنامه تلویزیونی " سین مثل سریال" در خصوص تنوع آیتم ها در سری جدید این کار، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هنوز کار کلید نخورده ولی همه آیتم های جدید به نحوی جذاب و خاص طراحی شده اند.

وی در خصوص پخش این برنامه در یک روز هفته گفت: در سری جدید" سین مثل سریال" رقابت سنگین تر می شود و حضور هنرمندان بزرگ و برجسته ای فضای برنامه را متنوع می کند.

قاضی میر سعید با اشاره به دشواری کار نسبت به گذشته تصریح کرد: حساسیت و تنوع و دقت در برنامه ای که در طول سال به طور روتین روی آنتن رفته در سری جدیدش باید به گونه ای باشد که مخاطب از ما زده نشود.

این کارگردان با اشاره به محوریت "سین مثل سریال" اظهار داشت: بیشترین تنوع ها، حول محوریت کار کارگردان و چگونه به چالش کشیدن گفتگوهای میهمانان طراحی شده است.

* بیان بیوگرافی هنرمندان به شیوه ای دیگر

قاضی میرسعید با اشاره به چگونگی فضای "س ین مثل سریال" نسبت به گذشته افزود: در سری جدید "سین مثل سریال" همه آثار یک کارگردان با کارگردان دیگری وارد رقابت نمی شود بلکه یک اثر در میان کارهای خود آن هنرمند برگزیده می شود.

* حضور کارگردانان یک سریالی در بخش مسابقه

وی در خصوص هنرمندان تک سریالی مثل " فریدون جیرانی" اظهار داشت: سعی کردیم هنرمندان محبوبی که با داشتن یک سریال پر مخاطب، علاقه مخاطبان را به سمت خود کشانده اند را در بخش های " سین مثل سریال" بگنجانیم تا رقابتی هم میان آنان ایجاد شود.

بیوگرافی هنرمندان,برگشت مهران مدیری به تلویزیون,رضاعطاران,عکسهای دیدنی مهران مدیری

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

* "مهران مدیری" و "رضا عطاران" از جنس مردم اند

این کارگردان در خصوص حضور آثار "مهران مدیری" و "رضا عطاران" در بخش های مسابقه گفت: امیدوار به حضور "مهران مدیری" و "رضا عطاران" هستیم چون آن ها به خوبی توانستند با ژانر طنز در دل زندگی مردم روند و هنوز هم مخاطبان آنان را دوست دارند.

قاضی میر سعید تصریح کرد: آن ها جزء هنرمندان خوب ما هستند و امیدوارم که در سری جدید شاهد حضورشان در "سین مثل سریال" باشیم.

وی افزود: در سری گذشته با گفتگو و تعامل با آنان آثار را بررسی کردیم و آن ها نهایت همکاری را با ما داشتند.

* " سیروس مقدم" و "حسن فتحی" پرکارترین کارگردانان

قاضی میرسعید ادامه داد: "سیروس مقدم" و "حسن فتحی" جزء پرکارترین کارگردانان تلویزیونی هستند که هر کدام از آثارشان با دیگر سریال های قبلی شان به رقابت می پردازد و در بخش فینال نوروزی همه آثار با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت./باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------