آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

آتش بس2 از "شهر موشها" پیشی گرفت!



اخبار ,  اخبار فرهنگی , آتش بس2

اخبار فرهنگی - آتش بس2 از "شهر موشها" پیشی گرفت!

در این میان نکته قابل توجه پیشی گرفتن فروش روزانه فیلم تهمینه میلانی از «شهر موش ها2» است.

فروش فیلم های روی پرده در هفته ای که گذشت رضایت بخش بود. بازهم این «آتش بس2» و «شهر موشها2» بودند که بیشتر از بقیه فیلم ها در جذب مخاطب موفق بودند. در این میان نکته قابل توجه پیشی گرفتن فروش روزانه فیلم تهمینه میلانی از «شهر موش ها2» است.

 

این فیلم از ابتدای هفته روزانه بین 2 تا 3 میلیون بیشتر از فیلم برومند فروخته تا در آغاز هفته دوم نمایش جای «شهر موش ها» را در صدر جدول بگیرد. «آتش بس2» تاکنون در تهران 720 میلیون تومان فروخته تا با احتساب گیشه 225 میلیونی در شهرستان ها به مرز فروش یک میلیارد تومان نزدیک شود. این فیلم البته  وارد باشگاه میلیاردی ها شده است. به احتمال فراوان سینما شاهد از امروز به جمع سالن های این فیلم در تهران اضافه می شود.
 

فیلم «شهر موش ها2» هم به مرز فروش 7 میلیارد تومان نزدیک شده است. (مجموع گیشه تهران این فیلم در روزهای گذشته اشتباه منتشر شده بود که در جدول امروز تصحیح شده است) این فیلم در تهران حدود یک میلیارد تومان بیشتر از شهرستان ها فروخته است. البته فروش تهران فیلم در روزهای اخیر با افت نسبی روبرو بوده اما با این حال تا اینجای کار توانسته در صدر جدول فروش در سال 93 قرار بگیرد.

 

«آرایش غلیظ» هم توانسته از مرز فروش 400 میلیون تومان گذر کند. فیلم حمید نعمت ا... این هفته در شهرهایی چون اصفهان، یزد، ارومیه، رفسنجان، کرج، کاشان، قم و رود هن روی پرده رفته و تاکنون 90 میلیون تومان فروخته است.

 

«خوابزده ها» این هفته فقط در قزوین اکران شده تا تعداد سینماهای این فیلم در خارج از تهران به عدد 7 برسد. البته قرار است طی روزهای آینده فیلم جیرانی در رفسنجان، قزوین، گرگان و اهواز نیز روی پرده برود. «خوابزده ها» تا کنون حدود 350 میلیون تومان فروش داشته است.
 

«خانوم» همچنان سینما آزادی را به عنوان سرگروه دراختیار دارد و بیشترین فروش اش هم متعلق به همین سینماست. این فیلم این روزها در شهرهایی چون مشهد، شیراز، قزوین، تبریز، ارومیه، همدان و اهواز روی پرده است که طی این مدت 28 میلیون تومان فروش داشته است. با احتساب فروش 142 میلیونی فیلم در تهران، مجموع گیشه «خانوم» بعد از 13 روز، 170 میلیون تومان شده است.
اخبار فرهنگی - سلام سینما

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------