آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

سیروس مقدم زندگی صدام را مي‌سازد



اخبار فرهنگی - سیروس مقدم زندگی صدام را مي‌سازد

سیروس مقدم کارگردان سه‌گانه «پایتخت» از ساخت سریال تاریخی زندگی صدام حسین خبر داد و گفت: «کشتزار مرگ» سریال تاریخی الف ویژه است که در آن سرگذشت زندگی صدام حسین از تولد تا اعدامش را خواهیم ساخت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سیروس مقدم زندگی صدام را مي‌سازد

   مقدم با اشاره به اینکه علیرضا نادری نگارش فیلمنامه و سیناپس اولیه این سریال را انجام داده است، گفت: در حال حاضر «کشتزار مرگ» در حال بازنویسی و برطرف شدن ایرادات تاریخی آن است تا به مرحله پیش‌تولید برسیم.


مقدم گفت: «کشتزار مرگ» پروژه‌ای فراملی است و چون باید تصویربرداری‌هایی در عراق، اردن و سوریه انجام شود، این پروژه، پروداکشن عظیم، بزرگ و وسیعی دارد.

کارگردان «دیوار» با اشاره به اینکه «کشتزار مرگ» فیلمنامه‌ بسیار حساسی دارد، گفت: از طرفی به دلیل اینکه هنوز مدافعان صدام زنده هستند و فعالیت، بمب‌گذاری و خرابکاری می‌کنند و در بین آنها هزاران نظریه وجود دارد و از طرف دیگر در بین ایران هم دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که اگر این فیلمنامه بخواهد به متن قابل تایید و مشترک و توافق همه برسد زمان می‌برد.

او گفت: به نظر من هر روزی که تولید این سریال دیرتر آغاز شود به ضرر ما خواهد بود، چون که غربی‌ها مشغول فیلم ساختن در مورد صدام هستند و ما که 8 سال درگیر جدی اتفاقات جنگ بودیم حرکتی جدی انجام ندادیم و وظیفه ماست.اما قبول دارم که باید با صبر و حوصله این کار انجام شود تا در نتیجه کار قابل قبولی باشد.
 
اخبار فرهنگی - تسنيم
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------