كمدی های میلیاردی هم چنان پیشتازند



 

كمدی های میلیاردی هم چنان پیشتازند

 

«شیش و بش» و «زنان ونوسی مردان مریخی» با فروش كل كشورشان به فروشی بیش از یك میلیارد تومان دست یافتند  تا این دو فیلم سومین و چهارمین فیلم های میلیاردی كمدی در سال ۹۰ باشند.

 

علی سرتیپی ـ مدیرعامل فیلمیران درباره ی فروش «زنان ونوسی مردان مریخی» گفت: این فیلم (۱۴ مهر ماه) در تهران ۲۸ میلیون تومان فروش داشت و با احتساب این رقم، به فروش ۷۴۰ میلیون تومانی در تهران دست یافت. همچنین در شهرستان ها نیز، ۴۱۰ میلیون تومان برای این فیلم بلیت فروخته شده است.

وی تصریح كرد: «زنان ونوسی مردان مریخی» به كارگردانی كاظم راست گفتار در مجموع به فروش یك میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی دست یافته است.

مدیرعامل فیلمیران همچنین درباره ی آمار فروش «زندگی با چشمان بسته» اظهار كرد: آخرین فیلم رسول صدرعاملی در ۱۵ سینمای تهرانی اش به فروشی معادل ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است. در شهرستان ها این فیلم ۱۳۰ میلیون تومان فروش كرده است.

سرتیپی افزود: با احتساب این ارقام، «زندگی با چشمان بسته» رسول صدر عاملی به فروش ۵۶۰ میلیون تومانی دست یافته است.

مختاری از دفتر هدایت فیلم هم درباره ی فروش «شیش و بش» گفت: این فیلم پنج شنبه ۱۴ مهر ماه ـ تنها ۴۶ میلیون تومان در تهران فروش كرد و با این حساب، فروش «شیش و بش» در تهران به رقم ۸۸۶ میلیون تومان رسید.

وی تصریح كرد: «شیش و بش» بهمن گودرزی تاكنون در شهرستان ها نیز ۴۵۰ میلیون تومان فروش داشته كه با احتساب این ارقام، فروش این فیلم كمدی در كشور به یك میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان رسیده است.... / خبرگزارى ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------