گزارشی از کنسرت بنیامین در برج میلاد



 

گزارشی از کنسرت بنیامین در برج میلاد

 

 

بنیامین بهادری ، شبی به یادماندنی را برای هوادارانش در برج میلاد رقم زد. ترانه های خوب، تنظیم های نو، نورپردازی جدید، صحنه آرایی متفاوت از ویژگی های آخرین کنسرت بنیامین در تهران بودند.

 

اولین نکته ای که در کنسرت بنیامین نظر تماشاگران را جلب می کرد، صحنه آرایی متفاوت سن بود. روی این صحنه یک سه چرخهء قدیمی، یک میز و صندلی دو نفره که روی آن با یک رادیوی قدیمی و دو شمع آراسته شده بود و یک چتر وجود داشت. بنیامین طی اجرای برخی از آهنگ ها از چتر کمک می گرفت که به اجرای صحنه ای متفاوت او کمک می کرد. از سویی دیگر او حرکت های جدیدی را وارد اجرای قطعات پاپ اغلب عاشقانه اش کرده بود که به نوعی ابداعی خودش بودند و کمتر خوانندهء دیگری از این فرم ها استفاده کرده بود.

اما مهم ترین نکتهء کنسرت بنیامین را باید در کوک خوانی این خواننده جوان دانست.این روزها که اجرای کوک در میان خواننده های پاپ تقریبا نایاب است و حضور بنیامین روی سن و اجرای دقیق و کوک یک مزیت به شمار می رود. بنیامین که در ابتدا یکی از متهمین به کامپیوتری خواندن بود بار دیگر در این کنسرت نشان داد که توانایی بسیار بالایی در اجرای قطعاتش دارد. قطعاتی که با ادای سریع کلمات پشت هم همراه است و نیاز به تمرکز دارد.

تماشاگران این کنسرت هم در هیچ قطعه ای خواننده شان را تنها نگذاشتند و تقریبا در تمامی قطعات با او همخوانی کردند. نورپردازی های جدید و همچنین ال ای دی بزرگی که پشت گروه قرار داشت نیز به جو موجود در سالن کمک می کرد تا تماشاگران از برنامه لذت بیشتری ببرند. بنیامین هم این شور و حال را دید و چندین بار از تماشاگران برای تشویق ها و دلگرمی هایشان تشکر کرد. حتی یک بار به همراه اعضای گروه دست از اجرا برداشتند و به تشویق تماشاگران پرداختند.

تنظیم های تازه قطعات اجرایی در کنسرت شنبه شب بنیامین در برج میلاد هم از دیگر ویژگی های این برنامه بود، تنظیم هایی که مخصوص اجرای کنسرتی بودند و نه آلبوم. این در حالی است که به دلیل هزینه بر بودن و اغلب حوصله نداشتن خواننده ها برای درآمدن از قالب همیشگی و تمرین قطعه شان با تنظیمی نو، خیلی ها این کار را نمی کنند.

بی شک بهترین اجرای دیشب اجرای قطعه «بوی عیدی» بود. قطعه ای که ساختهء فرهاد مهراد است و بنیامین بر اساس آن قطعهء جدیدی ساخته بود و اجرا کرد. اما در آغاز او تماشاگرانش را دعوت به خواندن ترانهء اصلی کرد و بعد سراغ قطعهء خودش رفت. تماشاگران در حالی که نور موبایل هاشان را روشن کرده بودند و بنیامین در حالیکه خودش شمعی در دست داشت به اجرای این قطعه ء خاطره انگیز پرداختند.

همچنین وعدهء انتشار آلبوم جدید بنیامین هم در همین کنسرت داده شد و چندین قطعهء جدید از همین آلبوم در کنسرت اجرا شد.

از حاضران در این کنسرت می توان به نیکی کریمی، فردین خلعتبری، پژمان بازغی، مستانه مهاجر، امیر آقایی، سه نفر از اعضای گروه آریان، شراره فرنژاد، ساناز کاشمری و شهاب حسینی، اشاره کرد که همگی آنها را محسن رجب پور مدیرعامل شرکت فرهنگی هنری ترانه شرقی و مدیر اجرایی ارکستر موسیقی ملی ایران معرفی کرد..../خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------