آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

عکس های جنجالی ستاره زن هالیوودی در مساجد دوبی!



اخبار فرهنگی - عکس های جنجالی ستاره زن هالیوودی در مساجد دوبی!

سلنا گومز، بازیگر بیست و دوساله امریکایی در دوبی جنجال آفرید.

سلنا گومز، بازیگر بیست و دوساله امریکایی در دوبی جنجال آفرید. این بازیگر جوان که برای گذراندن تعطیلات سال نو به همراه جمعی از دوستانش، از جمله خواهر کیم کارداشیان به دوبی سفر کرده بود، با انتشار عکس هایی از سفرش در اینستاگرام، جنجال آفرید. سلنا گومز در دو پست جداگانه در اینستاگرامش، باعث ناراحتی و عصبانیت مسلمانان دوبی و سراسر جهان شد. او در یک عکس با حجاب چادر در مسجد شیخ زاید دوبی، حاضر شده است، اما ژست مناسبی ندارد و کمی از مچ پایش معلوم است.  این تصویر به سرعت توسط مقامات دوبی و مردم مسلمان حاضر در اینستاگرام به شدت تقبیح شد. مسلمانان جهان، به درستی اعلام کرده اند که هرکسی در مکان مقدسی وارد می شود، باید به قوانین و عرف آنجا احترام بگذارد. میزان شکایات و کامنت های مخالف این پست به حدی بود که سلنا گومز این تصویر را از اینستاگرامش پاک کرد:

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سلنا گومز

 

اما تصویر دوم، به عکسی دسته جمعی از سلنا گومز و دوستانش مربوط می شود که با وجود رعایت حجاب چادر عربی در مسجد شیخ زاید، با اعتراضات فراوان رو به رو شده است. مسلمانان حاضر در اینستاگرام معتقدند حضور در مکان های مقدس همچون مسجد، مستلزم حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی است و گرفتن عکس هایی مخالف با روح اسلام و عبادت در این مسجد، کاری اشتباه و غیراخلاقی است.


سلنا گومز با وجود کامنت های مخالف فراوان، این عکس را همچنان در صفحه اینستاگرامش نگاه داشته است. بسیاری از مردم دوبی اعتقاد دارند، سلنا گومز با این کارش، دیگر اجازه ورود به دوبی را نخواهد داشت.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , سلنا گومز

 

اخبار فرهنگی - کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------