ستایش اصلا آرایش ندارد !



ستایش اصلا آرایش ندارد !

طراح گریم سریال «ستایش» درباره ی اینكه چرا تفاوت گریم و آرایش در این سریال محسوس نیست و بازیگر نقش «ستایش» اغلب با آرایش دیده می شود گفت: در سریال «ستایش» این طور نیست كه شخصیت اصلی در یك صحنه آرایش داشته باشد و در یك صحنه نداشته باشد ؛ آرایش «ستایش» در همه ی صحنه ها یكنواخت بوده است.

 

 

مسعود ولدبیگی بیان كرد: گاهی در یك سریال بازیگر نقشی غم انگیز دارد و در اثر یك خبر بد شوكه شده كه به تبع این حالت، بازیگر مقداری رنگ پریدگی دارد. اما گاهی بازیگر در سریال نقش بیمار را بازی می كند ، در این صورت باید از آرایش فاصله بگیریم وسعی كنیم بازیگر را با آن چهره ای كه باید باشد گریم كنیم.

این گریمور ضمن تصدیق گفته ی رییس سازمان صداوسیما مبنی بر اینكه آرایش بازیگران به دلیل نوع سیستم پخش كننده غلیظ دیده می شود، عنوان كرد: اگر دیده می شود كه چهره «ستایش» سرخ است بیشتر به دلیل نوع سیستم تلویزیون است وگرنه فرمی كه ما برای او انتخاب كردیم یك فرم روشن است و اصلا این سرخی را ندارد.

ولدبیگی با بیان اینكه مشخص نیست كه با پروژه «ستایش ۲» همكاری داشته باشد، درباره ی تعداد زیاد بازیگران این سریال و سختی كار اظهار كرد: زمانی كه برای گریم هر بازیگر صرف می شود از قبل برنامه ریزی می شود اما اگر تعداد بازیگران زیاد باشد، ما زمان بیشتری را برای گریم آنها صرف می كنیم.

وی كه طراحی گریم سریال ماه رمضان شبكه اول را هم بر عهده داشت، درباره ی تفاوت كار در «سقوط یك فرشته» با «ستایش» نیز خاطر نشان كرد: ما برای «سقوط یك فرشته» نزدیك به ۷۵ ساعت به طور مدام كار می كردیم چون زمان كمی داشتیم و این كار را سخت می كرد در حالی كه در «ستایش» این طور نبود.

مسعود ولدبیگی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینكه شتابزدگی یك پروژه چقدر می تواند بر روی كیفیت گریم تاثیرگذار باشد؟ عنوان كرد: در پروژه هایی كه شتابزدگی وجود دارد با اینكه فرصت كم است و كار باید سریع انجام شود، اما سعی می كنیم كار را خوب انجام دهیم تا بر روی كیفیت و نوع گریم تاثیر نگذارد...../ ايسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------