دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس



دیوانه بازی ستاره ها برای یک نقش! +عکس

برای نقش ستوان جوردن اونیل، تنها زن جوخه مردان "شیرهای دریایی"، دمی مور بود که نه تنها شجاعانه موهایش را تراشید، بلکه چند ماه در کلاس آموزشی نیروهای ویژه آموزش دید.

1. دمی مور، "GI Jane”
برای نقش ستوان جوردن اونیل، تنها زن جوخه مردان "شیرهای دریایی"، دمی مور بود که نه تنها شجاعانه موهایش را تراشید، بلکه چند ماه در کلاس آموزشی نیروهای ویژه آموزش دید. آموزش او شامل دوی با مانع، تکنیک های رزمی، بدنسازی با وزنه آزاد برای ساختن عضله، دوچرخه سواری کوهستانی، قایق سواری، شنا و غیره می شد. در نتیجه، علیرغم جایزه "تمشک طلایی"، این فیلم تبدیل به یک کلاسیک شد.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

 2. شارلیز ترون، "The Devil’s Advocate”
این تغییر و تحول شارلیز هم بینندگان و هم منتقدین را شدیداً تحت تأثیر قرار داد. او برای نقش اولین قاتل سریالی زن ایالات متحده به نام سلبی وال، نه تنها ظاهرش را به شکل تشخیص ناپذیری عوض کرد، بلکه دندان مصنوعی گذاشت، 13 کیلوگرم وزن اضافه کرد و گریم سنگینی را تجربه کرد. اینها برای هر بازیگری که دستمزد خوبی می گیرد ناچیزند. ولی برای شارلیز، بازیگری که از کودکی به زیبایی عادت کرده سخت است که واقعاً دنیای درونی زنی زشت، با آن همه شک و درد و تنفر را حس کند و این حس را در نقش خود پیاده کند. در سال 2003، شارلیز برای این نقش، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را دریافت کرد.

  بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

3. رونی مارا، "The Girl with the Dragon Tattoo”
رونی که به "دخترهای مثبت و خوب" بیشتر شبیه است و آنقدر کسل کننده است که در تصاویر به سختی می توان او را تشخیص داد، بر خلاف انتظار همه توانست نقش لیزبث سلندر، نقش اول فیلم "دختری با تاتوی اژدها" را بدست آورد.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

  او برای این نقش ابروی واقعی درست کرد و بینی و لب هایش را پیرسینگ کرد. موهایش را مشکی پرکلاغی کرد و کلاً ابروهایش را بی رنگ کرد. مدل موی عجیب نقش او تا مدتی همراهش بود تا موهایش بلند شود. حالا این خانم تبدیل به یکی از خوش استایل ترین ستاره های سینما شده است.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

  4. سینتیا نیکسون، نمایشنامه "Wit”
این هنرپیشه موقرمز هم نه برای سینما، بلکه برای تئاتر فداکاری هایی کرده است. سینتیا برای نقشی در نمایشنامه "Wit” مجبور شد موهایش را بتراشد و وزن کم کند. نقش او درباره یک استاد ادبیات است که در روند شیمی درمانی قرار دارد.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

   او بیماری لاعلاجی دارد و روی صحنه با لباس سفید بیمارستان ظاهر می شود. البته این نقش برای او آشنا است، زیرا در سال 2006، پزشکان تشخیص دادند که او به سرطان سینه مبتلا است که البته نیازی به شیمی درمانی نبود، زیرا در مراحل اولیه قرار داشت و درمان شد. منتقدین نقدهای مثبتی درباره این نمایشنامه نوشتند و نیکسون جایزه تونی را برای بهترین بازیگر دریافت کرد.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

  5. رنه زلوگر، "Bridget Jones’s Diary”
رنه برای فیلم "Bridget Jones” مجبور بود 13 کیلوگرم وزن اضافه کند و تا شروع فیلمبرداری 6 هفته وقت داشت. او در این مدت دائماً بستنی، چیپس و همبرگر می خورد تا به وزن دلخواه برسد. بعد از فیلم او وزن کم کرد. ولی برای ادامه فیلم "Bridget Jones: The Edge of Reason” دوباره مجبور شد وزن اضافه کند و همان چیزها را بخورد تا وزن اضافه کند. البته این خانم جایزه این زحمت هایش را هم گرفت. او نامزد جایزه اسکار و بافتا شد و دو نامزدی دیگر برای گلدن گلوب بدست آورد. البته فراموش نکنیم که برای این فیلم دو قسمتی، 18 میلیون دلار دستمزد گرفت.

 بازیگران خارجی,بازیگران هالیوود,

  منبع:bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------