هدر رفت روزانه 8 میلیون نفر ساعت وقت در تهران



 

هدر رفت روزانه 8 میلیون نفر ساعت وقت در تهران

 

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت : فقط در شهر تهران روزانه هشت میلیون نفرساعت وقت هدر می رود .

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، صارمی در گردهمایی مدیران عامل سازمانهای اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و حمل و نقل همگانی افزود : ده هزار میلیارد تومان برای مدیریت حمل و نقل شهر تهران هزینه می شود که باید کاهش یابد .

وی گفت : در قانون توسعه حمل و نقل همگانی به ما تکلیف شده است که 75 درصد سفرها با مترو ، تاکسی و اتوبوس و بقیه شخصی باشد .

معاون امور شهرداریها سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور افزود : هم اکنون ناوگان ما کامل است ولی ممکن است به علت توزیع نامناسب ،مشهود نباشد .

صارمی با اشاره به کشته شدن سالانه 23 هزار نفر در کشور در حوادث جاده ای افزود : سالانه از هر صد هزار نفر 33 نفر کشته می شوند در حالی که این آمار در نیوزیلند از هر صد هزار نفر 9نفر ، در سوئد 6 نفر ، در چین 7نفر ، آلمان 6نفر و ایتالیا 10 نفر است .

معاون امور شهرداریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور با اشاره به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه در کشور افزود : یکی از اقداماتی که ما را به عدالت نزدیک می کند اجرای این قانون است ..../واحد مرکزی خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------