دختر ۵ ساله آنجلینا جولی یک آی پد شخصی دارد!



 

دختر ۵ ساله آنجلینا جولی یک آی پد شخصی دارد!

 

آنجلینا و براد پیت برای دختر ۵ ساله خود با نام شیلو یک آی پد شخصی خریده اند.

بنا به گزارشات رسیده ، روز چهارشنبه دختر ۵ ساله این زوج مشهور در حالیکه در صفحه لمسی آی پد خود غرق شده بود ودر حال بازی کردن بود همراه پدر و مادرش به رستوران بنی هانا در شهر لندن رفت.

یکی از شاهدان عینی که در آن محل حضور داشت گفت:" او واقعا" در آی پد خود غرق شده بود و به نظر می رسید که از بازی کردن با آن خیلی خوشحال است و لذت می برد."

آنجلینا جولی این وسیله را برای شیلو خریده است تا هنگام سفر با والدین مشهورش سرگرم شود . او بازی ها و نرم افزارهای متعددی برای شیلو دانلود کرده است تا دخترش در هنگام سفر با هواپیما یا ماشین از این بازیها استفاده کند و سرگرم شود.

یک منبع خبری گفت:"آنجلینا یک تن ، بازی و نرم افزار برای شیلو دانلود کرده است . مسلما" این همه بازی او را در طول هزار مایل سفری که این خانواده در طول هفته انجام می دهند، سرگرم خواهد کرد."

شیلو و خواهر برادرهایش ، مدوکس ۱۰ ساله ، پکس ۷ ساله ، زهرا ۶ ساله و ناکسو ویوین ۳ ساله اخیرا" سفرهای بسیار زیادی را پشت سر گذاشته اند و در چند ماه آینده نیز سفرهای زیادی را در پیش رو دارند زیرا فیلم جدید پدرشان ، برادپیت ، با نام " جنگ جهانی زامبیها" در جاهای مختلفی فیلمبرداری می شود.

این خانواده اخیرا" در یک عمارت قدیمی در اسکاتلند اقامت کردند و قبل از آن هم چند هفته در منطقه ای به نام ریچموند واقع در جنوب غربی لندن اقامت داشتند.

در میان خانواده های مشهور هالیوود ،شیلو تنها کودکی نیست که یک آی پد شخصی دارد، سوری ، دختر ۵ ساله کتی هلمز و تام کروز نیز از این وسیله برای بازی کردن استفاده می کند.

مترجم: فرشته مشاور..../پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------