ده نمكی: تماشاچیان همراه اخراجی های ۳ شعار می دهند



 

ده نمكی: تماشاچیان همراه اخراجی های ۳ شعار می دهند

زمانی كه اكران «اخراجی ها۲» تمام شد و زلزله «اخراجی ها۳» پیش آمد شاید كمتر كسی باور می كرد كه این كار ساخته شود اما «اخراجی ها۳» در حدود ۳ ماه قبل جلوی دوربین رفت و با حضور ۳۰ نفر بازیگر اصلی و بیش از ۲ هزارنفر هنرور در ۱۵ نقطه تهران فضای پرشوری ایجاد كرد. حتی در برخی مواقع نیروهای انتظامی نگران بودند این تعداد آدم كه برای فیلم تظاهرات می كنند ممكن است در حین خلق فضا، حركت های شان به مسائل سیاسی كشیده شود اما باید بگویم هر جا بنرهای فیلم بالا می رفت مردم همراه هنرورهای فیلم می شدند وبه نفع فیلم شعار می دادند ، در جو فیلم بازی می كردند و این نشان از همدلی مردم بود.

كارگردان فیلم «اخراجی ها۳» گفت: زمانی كه زلزله این فیلم پیش آمد شاید كمتر كسی باور می كرد كه «اخراجی ها۳» ساخته شود و استقبال از «اخراجی ها۱» محاسبات آمریكا را به هم ریخت و استقبال هفت میلیونی از «اخراجی ها ۲» نوعی سونامی بود.

به گزارش جهان به نقل از توانا ، مراسم اكران خصوصی فیلم سینمایی «اخراجی ها۳» به كارگردانی مسعود ده نمكی شامگاه پنج شنبه (۱۹اسفند ماه) در تالار بزرگ وزارت كشور با حضور بازیگران و عوامل فیلم برگزار شد.

بنا براین گزارش این مراسم در حالی آغاز شد كه ازدحام جمعیت در پشت درهای سالن به اوج خود رسیده بود و بسیاری از افراد در تلاش برای ورود به سالن نمایش بودند و طبق گفته ها بیش از ۱۰ هزار نفر درخواست حضور در این مراسم را داشته و بنا بود این مراسم در استادیوم ورزشی شیرودی برگزار شود اما به دلیل سردی هوا تصمیم گرفته شد اكران خصوصی فیلم در دو سانس در تالار بزرگ كشور انجام شود.

در ابتدای این مراسم سیدجواد هاشمی ضمن خوشامدی گویی به حاضران اظهار داشت: افتخار می كنیم كه در تالار بزرگ كشور میزبان حضور طرفداران اخراجی ها از اقصی نقاط ایران هستیم، امیدوارم از این فیلم نیز مانند «اخراجی های ۱ و ۲» لذت ببرید و با توجه به این كه بیش از ۱۰ هزار نفر خواستار حضور در این مراسم بودند حقیقتاً از كسانی كه در پشت درهای تالار هستند و هنوز موفق به حضور در سالن نشده اند عذرخواهی می كنم.

به گزارش فارس، در ادامه برنامه ده نمكی با دعوت هاشمی به روی سن آمد و گفت: بنده یك عذرخواهی به تمام كسانی كه در پشت درهای تالار منتظر مانده اند بدهكارم چرا كه می دانم بسیاری از این عزیزان از نقاط دور و شهرستان ها آمده اند.

*استقبال از «اخراجی های ۱» محاسبات آمریكا را به هم ریخت

وی افزود: امروز چهار سال از ساخت «اخراجی های ۱» می گذرد ، زمانی كه این فیلم كلید خورد هیچ كس تصور نمی كرد ساخت آن منجر به چنین اتفاقی در سطح كشور شود، یك روزنامه آمریكایی در وصف شما تماشاگران جمله جالبی نوشته بود مبنی بر این كه «اخراجی ها ۱» محاسبات آمریكا را در خصوص جوانان ایران به هم ریخت و تأكید كرده بود كه ما فكر می كردیم اگر روزی ایران تهدید شود تنها جوانانی كه در جبهه حضور داشتند به صحنه می آیند اما استقبالی كه از این فیلم شد نشان داد كه ما اشتباه كردیم و جوانان ایرانی را نشناختیم.

*استقبال ۷ میلیونی از «اخراجی ها ۲» نوعی سونامی بود

ده نمكی با مرور سرنوشت «اخراجی های ۱ و۲ » در اكران خاطر نشان كرد: قاچاق فلیم «اخراجی ها۱» باعث شد افسانه ای اتفاق نیافتد و زمانی كه بحث «اخراجی ها۲» به میان آمد، این فیلم را حتی در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر نپذیرفتند، چرا كه دیدند «اخراجی ها۱» با وجود این كه جایزه ای دریافت نكرد، با استقبال عمومی مواجه شد. بنابراین در خصوص «اخراجی ها۲» گفتند پیش دستی كنیم تا این فیلم حتی در بخش مسابقه جشنواره نباشد تا آرای مردمی نیز نداشته باشد.

این كارگردان اظهار داشت: در برخی تحلیل ها نیز مطرح شد كه این فیلم فاقد كیفیت سینمایی است و به درد سینما نمی خورد اما استقبال بیش از ۷ میلیون نفر درمدت یك ماه در سینماها به قولی سونامی ایجاد كرد.

*كمتر كسی باور می كرد كه «اخراجی ها۳ »ساخته شود

مسعود ده نمكی تصریح كرد: زمانی كه اكران «اخراجی ها۲» تمام شد و زلزله «اخراجی ها۳» پیش آمد شاید كمتر كسی باور می كرد كه این كار ساخته شود اما «اخراجی ها۳» در حدود ۳ ماه قبل جلوی دوربین رفت و با حضور ۳۰ نفر بازیگر اصلی و بیش از ۲ هزارنفر هنرور در ۱۵ نقطه تهران فضای پرشوری ایجاد كرد. حتی در برخی مواقع نیروهای انتظامی نگران بودند این تعداد آدم كه برای فیلم تظاهرات می كنند ممكن است در حین خلق فضا، حركت های شان به مسائل سیاسی كشیده شود اما باید بگویم هر جا بنرهای فیلم بالا می رفت مردم همراه هنرورهای فیلم می شدند وبه نفع فیلم شعار می دادند ، در جو فیلم بازی می كردند و این نشان از همدلی مردم بود.

با پایان سخنان ده نمكی بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم «اخراجی ها۳» به روی سن آمدند و با تشویق پرشور حضار مواجه شدند.

بازیگران؛ اكبرعبدی، حسام نواب صفوی، سیدجواد هاشمی، لیلا اوتادی، ابوالفضل همراه ،یوسف صیادی، علی دهكردی، محمود مقامی، سیروس كهوری نژاد، ابوالفضل همراه، ماشاالله شاهمرادی زاده، مریم كاویانی، رز رضوی، مریم سلطانی و حلیمه سعیدی و عوامل پشت صحنه؛ نورالدین گودرزی؛ دستیار اول كارگردان، فروزان جلالی؛ مدیر برنامه ریزی، فرشاد گل سفیدی؛ مدیر فیلمبرداری، ایمان امیدواری؛ طراح چهرپرداز، حسن روح پروری؛ طراح صحنه و لباس، بابك اخوان؛ صدابردار، سیدعلیرضا علویان؛ صداگذار، فتانه محسنی؛ منشی صحنه، بابك برزویه؛ عكاس و الهه گودرزی؛ روابط عمومی چهره های حاضر در سن بودند..... / جهان نیو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------