آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

توضیحات همسر سابق "الهام چرخنده" درباره جلسه کمیسیون فرهنگی



اخبار فرهنگی - توضیحات همسر سابق "الهام چرخنده" درباره جلسه کمیسیون فرهنگی

حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه به مدت 24 ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

فرشید نوابی، همسر سابق الهام چرخنده بخشی از صحبت‌های این بازیگر سینما و تلویزیون را تکذیب کرد.

 

فرشید نوابی درباره جلسه روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس با «الهام چرخنده» نامه‌ای را نوشت که به شرح زیر است:

در رابطه با مطلبی که یکشنبه در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بنا به اظهارات همسر سابقم بیان گردیده علی رغم عدم تمایل به هیچ توضیحی در مورد ایشان تا کنون چون شائبه اتهامی به بنده وارد شده ذکر چند نکته را جهت تنویر افکار عمومی و دفاع از حقوق تنها فرزندم بر خود لازم می دانم.

 

1- در ارتباط با عکسهای منتشره از ایشان و اتهام خریدن بنده توسط رسانه های بیگانه امیدوارم منظورشان همسر اولشان بوده باشد و اگر هم منظور بنده بوده صراحتا بفرمایند تا توضیحات لازم به محضر مردم شریف ایران داده شود. و البته حق پیگیری و شکایت را برای خود محفوظ میدانم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , الهام چرخنده

 

2- حضانت تنها پسر من ارسطو، مطابق رای دادگاه و خواسته ایشان به بنده داده شده و اکنون پسرم با من زندگی می کند و گه گاه به مدت 24 ساعت فرزندم را ملاقات می کنند و به هیچ عنوان نه حالا و نه هیچ وقت پسرم با ایشان زندگی نکرده و نخواهد کرد.

 

3- فقط خواستم از سازندگان برج میلاد به خاطر سرعت عملشان در ساخت این پروژه عظیم تشکر کنم که در طول یکسال و نیم که ما در کشور مالزی از سال 88 تا 90 زندگی می کردیم این برج مرتفع را ساخته اند. و همینطور سینمای بالیوود که علی رغم این که هرگز سفری به هند نداشتیم از وجود ایشان در پروژه های خود محروم شدند. و خداوند اگاه به سر خفیه است.

 

گفتنی است الهام چرخنده در جلسه‌‌ای که روز یکشنبه در "کمیسیون فرهنگی" مجلس شورای اسلامی و به منظور "تقدیر" از او برگزار شد، با بیان این ادعا که تا کنون ۳۹۰۰ نفر را چادری کرده، همسر سابقش را به انتشار عکس‌های شخصی‌اش متهم کرد و خطاب به حاضران در جلسه گفت: «هم‌اکنون با دو پسرم زندگی می‌کنم و عکس‌های شخصی که در شبکه‌های اجتماعی و از رسانه‌های خارجی منتشر می‌شود عکس‌های زمان متأهلی بنده بوده که ممکن است آنها با خریدن همسر من به این عکس‌ها دست پیدا کرده باشند لذا من به حمایت شما احتیاج دارم.»

 

اخبار , اخبار فرهنگی , الهام چرخنده

 

وی ادامه داد: زمانی که به خارج از کشور سفر کرد برج میلادی وجود نداشت و وقتی برگشت در کنار تغییرات جدید شهر مثل ساخت برج میلاد شاهد دختران و زنانی بوده که مبدل به یک چهره عروسکی شده بودند.

 

چرخنده با اشاره به مطالعات،‌ تحقیقات و سفرهایی که در زمینه اعتقادات خود انجام داده است،‌ گفت: سفرهای زیادی به خارج از کشور داشتم و عرفان ها و عقاید متفاوت را مورد مطالعه قرار داده و مستندسازی کرده ام که در طی این مسیر بارها به من پیشنهاد حضور در فیلم های اروپایی و یا در سفرم به هند پیشنهاد بازی در یک فیلم بالیوودی شد که من آنها را رد کردم.
اخبار فرهنگی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------