آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

گفت‌وگوی با روزبه نعمت‌الهی درباره آلبوم جدیدش



در هفته‌‌های اخیر شنیده شد که نعمت‌الهی در حال فعالیت روی آلبوم جدید است و علاوه بر آن در روز 28 اردیبهشت در سالن میلاد در دو سانس کنسرت برگزار می‌کند.

در هفته‌‌های اخیر شنیده شد که نعمت‌الهی در حال فعالیت روی آلبوم جدید است و علاوه بر آن در روز 28 اردیبهشت در سالن میلاد در دو سانس کنسرت برگزار می‌کند. به همین بهانه‌ها به سراغ او رفتیم و با این خواننده پر طرف‌دار گفت‌وگو کرده‌ایم که در این گفت‌و‌گو وی به توضیحاتی درباره حال و هوا و فضای آلبوم جدیدش و نیز به ارائه اطلاعاتی درخصوص کنسرت‌ها و دیگر اخبار مربوط به آن پرداخته است. این گفت‌و‌گو را در ادامه می‌خوانید.

اخبار , اخبار فرهنگی,گفتگو با روزبه نعمت‌الهی,روزبه نعمت الهی و آلبوم جدیدش


آقای نعمت‌الهی شما روز بیست و هشتم اردیبهشت کنسرتی برگزار می‌کنید که چند وقتی می‌شود درباره آن سر و صدا به پا شده است در محافل موسیقی از آن صحبت می‌شود. چه قطعاتی را در این کنسرت اجرا می‌کنید؟

بله، خوشبختانه برنامه کنسرت مدتی پیش قطعی شد و روز 28 اردیبهشت در دو سانس در سالن میلاد کنسرت برگزار می‌کنیم. قطعاتی که در این کنسرت اجرا می‌کنم منتخبی ست از 4 آلبومی که تا به حال منتشر کرده‌ام. در میان آن‌ها تعدادی از پرطرف‌دارترین آهنگ‌ها و قطعاتی که تشخیص دادیم در کنار این‌ها مجموعه خوبی را شکل می‌دهند، گنجانده‌ایم. مطمئنا کنسرت خوبی می‌شود.

بعضی‌ها از گران بودن بهای بلیت گله داشتند. پاسختان به آن‌ها چیست؟

پاسخی ندارم جز این‌که آن بهایی که گله نسبت به آن وجود داشت بهای قسمت اختصاصی VIP بود و در بقیه قسمت‌ها همان بهای معمول بقیه کنسرت‌ها اخذ می‌شود که این هم دلیل خاصی داشته است.

کار آلبومتان به کجا رسید؟

در حال جمع کردن قطعات آلبوم هستیم و کارهایش دارد انجام می‌شود. مشغول هماهنگ کردن و ضبط آلبوم هستیم و داریم روی قطعات کار می‌کنیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

چه زمانی آماده می‌شود و به بازار می‌آید؟

اگر اتفاق خاصی پیش نیاید و یا با مورد پیش‌بینی نشده‌ای روبه‌رو نشویم تا آخر زمستان آلبوم آماده می‌شود و تا آخر امسال آن را منتشر می‌کنیم.

اخبار , اخبار فرهنگی,گفتگو با روزبه نعمت‌الهی,روزبه نعمت الهی و آلبوم جدیدش


آلبوم جدیدتان در چه فضا و حال و هوایی است؟

فضای کار که به طور کلی متفاوت شده و در کنار آن افرادی در این آلبوم با من همکاری می‌کنند که مدت‌ها دور بوده‌اند. مدت‌هاست که خیلی کم کار کرده‌اند اما قرار است که با این عزیزان همکاری‌‌های بسیار خوبی داشته باشیم. در آلبوم جدید سعی می‌کنم به لحاظ موسیقایی شرایط بسیار متفاوتی را به تجربه کنیم و امیدوارم حاصل کار مورد رضایت اهالی موسیقی قرار بگیرد چرا که این کار وقت و انرژی زیادی می‌برد.

آن خبری هم که منتشر شد مبنی بر همکاری شما با استاد دامن پاک، دو تار نواز خراسانی صحت داشت؟ آیا در راستای همین آلبومتان بود؟

بله صحت داشت، چرا صحت نداشته باشد. کار با استاد دامن پاک هم جزئی از همان موارد است که به آن اشاره کردم و به همین آلبوم مربوط می‌شود اما در کنار این، همکاری‌‌های دیگری هم هست و البته همان‌طور که گفتم فضای کار بسیار متفاوت خواهد بود. حتی می‌توانم بگویم در آلبوم جدید دیگر سبک موسیقی من پاپ نخواهد بود و نوع موسیقی و خواندنم به طور کلی از نظر سبکی تغییرات بنیادین خواهد داشت. مطمئن هستم که علاقه‌مندان به موسیقی از کار جدید شگفت‌زده می‌شوند.

یعنی چطور تغییراتی؟ آیا در فواصل هم تغییر دارید یا تنها در سازبندی و تنظیم فضای کارتان جدید خواهد بود؟

فعلا همین قدر می‌توانم بگویم که کار بسیار متفاوتی است اما توضیحات بیشتر را اجازه بدهید پیش پیش ندهیم و بگذاریم برای همان زمان رونمایی از آلبوم تا تازگی خودش را حفظ کند. آن زمان مطمئنا شگفتی‌هایی برای مردم خواهیم داشت. فقط می‌شود گفت که افراد خاصی در این آلبوم با من همکاری می‌کنند و همان‌طور که اشاره کردم برای مخاطبان موسیقی جالب خواهد بود.

آیا نترسیدید که با تغییر در سبک و سیاق کارتان، هوادارانتان که با سبکتان خو گرفته‌اند دلگیر شوند و دیگر پیگیر آهنگ‌‌های شما نشوند یا به اصطلاح با شما قهر کنند؟

خیر. مطمئنا شکل و شمایل جدید مورد رضایت آن‌ها هم قرار خواهد گرفت چرا که عناصری از موسیقی که تا به حال ارائه کرده‌ام هم در این موسیقی گنجانده شده است.

اخبار , اخبار فرهنگی,گفتگو با روزبه نعمت‌الهی,روزبه نعمت الهی و آلبوم جدیدش


قرار بود به همین زودی‌ها تک آهنگی از شما در فضای مجازی منتشر شود. چه زمانی آن را منتشر خواهید کرد؟

بله یک قطعه آهنگ است که در حال ضبط آن هستیم و تا ماه آینده آماده می‌شود اما این‌که چه زمانی آن را منتشر کنیم هنوز درباره آن تصمیم نگرفته‌ایم. بسته به این‌که شرایط چطور پیش می‌رود به تصمیم نهایی می‌رسم که چه زمانی آن را منتشر کنم. اما خیلی طول نمی‌کشد و به زودی آن را منتشر می‌کنیم.

بعد از کنسرت میلاد برنامه‌تان چیست؟ آیا برنامه تور کنسرت برای خارج از کشور هم دارید؟  

بله. بعد از کنسرت در برج میلاد به‌زودی اگر خدا بخواهد تور کنسرت‌‌های اروپا و امریکا را شروع می‌کنیم و آن‌ها را برنامه‌ریزی و برگزار خواهیم کرد اما این هم هنوز به طور کامل برنامه‌هایش به‌طور دقیق مشخص نشده است. تا ببینیم قسمت چیست و چه پیش می‌آید اما امیدوارم برنامه‌‌های خوب و موفقیت‌آمیز باشد.

در شهرستان‌ها چطور؟ آیا همچون سال‌های گذشته به شهرستان‌ها هم می‌روید و برای مردم شهرستان‌ها هم کنسرت برگذار می‌کنید؟

بله مطمئنا در شهرستان‌ها هم کنسرت‌هایی خواهم داشت اما هنوز برنامه ریزی‌هایش انجام نشده و خبری در این مورد نمی‌توانم بدهم.

 

اخبار فرهنگی - روزنامه صبا / برترین ها

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------