آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اخراجی های هالیوود!



اخبارفرهنگی - اخراجی های هالیوود!

ستاره هایی که طبق از آنها نام برده ایم، بخاطر عدم رعایت قوانین و روال کاری در حرفه خود از سوی کارفرمایان خود اخراج شدند.

در صنعتی که همه چیز در لحظه تغییر می کند، ستاره ها باید کاملاً حواسشان باشد تا حرفه خود را از دست ندهند. هر اشتباه و خطایی ممکن است هم حرفه و مهمتر از همه شهرت و اعتبار آنها را به خطر بیندازد. درست مثل کارمندان، ستاره ها هم باید سر موقع سر صحنه بیایند، کار روزانه خود را کامل انجام دهند و به کارفرمایان خود احترام بگذارند، همچنین باید با همبازی ها و همکاران دیگر خود خوب کنار بیایند. ستاره هایی که  از آنها نام برده ایم، بخاطر عدم رعایت قوانین و روال کاری در حرفه خود از سوی کارفرمایان خود اخراج شدند.

10. کریستین بیل در فیلم American Psycho

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

فیلم کلاسیک "روانی آمریکایی" (American Psycho) در سال 2000 به نمایش درآمد و قبل از تولید، این فیلم تغییرات زیادی را متحمل شد. در ابتدا نقش قاتل سریالی دیوانه این فیلم یعنی پاتریک بیتمن به کریستین بیل پیشنهاد شده بود، ولی اخراج شد. اصلاً معلوم نشد که چرا گذاشتن بیل برود. شرکت تولیدکننده این فیلم بعداً نقش را به لئوناردو دی کاپریو پیشنهاد کرد، ولی ستاره فیلم تایتانیک افکار دیگری در سر داشت. دی کاپریو می خواست شخصیت او انسانی تر شود، ولی بعداً تصمیم گرفت که این نقش را رد کند، زیرا برای حفظ طرفداران او مناسب نبود. سپس این استودیوی فیلمسازی نقش پاتریک بیتمن را به ایوان مک گرگور پیشنهاد کرد که کریستین بیل مک گرگور را قانع کرد که این نقش را رد کند. بخاطر برنامه زمانی فشرده مک گرگور، تهیه کنندگان مجبور شدند که این نقش را به کریستین بیل پس دهند.

9. رایان گاسلینگ در فیلم The Lovely Bones

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

فیلم سینمایی "استخوان های دوست داشتنی" (The Lovely Bones) در دسامبر 2009 اکران شد و نقش جک سلمون، در ابتدا به رایان گاسلینگ خوش چهره پیشنهاد شده بود. قبل از شروع فیلمبرداری، گاسلینگ با اضافه کردن 27 کیلوگرم وزن تلاش کرد که شبیه این کاراکتر شود، زیرا حس می کرد که ظاهر او برای نقش جک سلمون باید اینطور باشد. متأسفانه کارگردان فیلم یعنی پیتر جکسون موافق نبود. چند هفته قبل از فیلمبرداری، جکسون رایان گاسلینگ را بخاطر اضافه وزن زیاد اخراج کرد و این نقش را به مارک والبرگ داد.

8. پائولا عبدل و نیکول شرزینگر در The X-Factor

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

پائولا عبدل از سال 2002 تا سال 2009 داور مسابقه امریکن آیدل بود. او خودش این شوی تلویزیونی را ترک کرد و در سال 2011، در فصل اول نسخه آمریکایی The X-Factor، صندلی داوری به او پیشنهاد شد. داوران دیگر عبارت بودند از سایمون کاول، ال. ای. رید و نیکول شرزینگر. پس از فصل اول، پائولا و نیکول وقتی شنیدند سایمون کاول، دوست و همکار آنها و همچنین سازنده این شو، هر دوی آنها را اخراج کرد، غافلگیر شدند. به گفته کاول، مسئولین اجرایی شبکه فاکس پشت قضیه اخراج این دو داور بودند. آنها می خواستند تغییرات بزرگی صورت دهند زیرا این برنامه به اندازه رقیبش یعنی شوی The Voice موفق نبود. باید ستاره های بزرگتری در پانل داوری The X-Factor می گذاشتند و بنابراین دمی لوواتو و بریتنی اسپیرز جای نیکول و پائولا را در فصل دوی The X-Factor گرفتند.

7. تیلور مامسن در سریال Gossip Girl

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

تیلور مامسن در سریال محبوب Gossip Girl نقش جنی هامفری را بازی می کرد. در سه فصل اول، مامسن جزو بازیگران اصلی سریال بود ولی در فصل چهارم نقش او به میزان زیادی کمتر دیده شد. شخصیت او فقط در چهار اپیزود از 22 اپیزود آن فصل حضور داشت و بعد از آن نقش او فقط گاهی دیده می شد. به گفته یکی از دست اندرکاران این سریال، نقش مامسن بخاطر رفتار نابجا و پیش بینی ناپذیرش روی صحنه کاهش یافت. تیم گان، مربی برنامه Project Runway که در فصل چهارم این سریال نقش آفرینی کرده بود نظر مثبتی در مورد رفتار مامسن نداشت و وقتی از او پرسیدند که نظرش درباره مامسن چیست گفته بود: «عجب خواننده ای! اون افتضاحه، اصلاً دیالوگ هایی که باید می گفت رو حفظ نمی کرد و اصولاً جمله ای نداشت که بگه!» تهیه کنندگان این سریال که از رفتار و اخلاق او جلوی دوربین و پشت دوربین ناراحت بودند، تصمیم گرفتند که شخصیت تیلور مامسن را پس از فصل چهارم از سریال حذف کنند.

6. پائولا دین در برنامه Paula’s Home Cooking & Paula’s Best Dishes

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

در ژوئن 2013، ستاره Food Network یعنی پائولا دین، پس از آنکه یک سری مدارک دادگاهی از او رو شد، به باد و توفان سرزنش گرفته شد. در میان این مدارک شهادت دین در یک پرونده تبعیض نژادی که علیه یکی از کارمندان سابقش در مه 2013 ارائه داده بود دیده می شد. این کارمند سابق گفته بود که متحمل آزار جنسی شده و در محیطی خصمانه کار می کرده که دائماً به او دشنام های نژادی داده می شده است. شهادتنامه مذکور مشخص می کرد که پائولا مورد بازجویی قرار گرفته بود و از او پرسیده بودند که آیا تابحال کلمه اهانت آمیز نژادی بکار برده است یا خیر. دین سوگند خورده بود و پاسخ داده بود: «بله، البته که بکار بردم. خیلی وقته.» پس از آنکه مدارک دادگاهی در پرونده ثبت شدند، پائولا دین سوژه یکی از رسوایی های تبعیض نژادی بزرگ شد. چند هفته بعد Food Network تصمیم گرفته که او را اخراج کند و برنامه هایش را متوقف کند.

5. ایسایا واشینگتن در سریال Grey’s Anatomy

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

ایسایا واشینگتن در سریال "آناتومی گری" (Grey’s Anatomy) نقش دکتر پرستون برک، جراح قلب، را بازی می کرد. در فصل سوم این سریال، پس از آنکه او به تی. آر. نایت، همبازی اش در این سریال، دشنام داد، دعوا به پا شد. پس از آنکه جزئیات این مشاجره برای مردم فاش شد، تی. آر. نایت به مشکل خود اعتراف کرد و ایسایا نیز نامه عذرخواهی بخاطر انتخاب نادرست کلماتش منتشر کرد. البته در مراسم گلدن گلوب سال 2007 این جنجال دوباره پا گرفت و وقتی مطبوعات از واشینگتن در مورد دعوای سر صحنه او با نایت سوال کردند، وی گفت: «من هرگز به تی. آر. نگفتم ...» استفاده دوم ایسایا از این کلمه باعث شد که شبکه ABC تصمیمش را بگیرد و او را از سریال "آناتومی گری" اخراج کند.

4. لیندزی لوهان در برنامه The Other Side & Linda Lovelace biopic & Lindsay

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

لیندزی لوهان در سال های گذشته همیشه جنجال برانگیز بوده و زندگی او همیشه تحت تأثیر حرفه توفانی اش بوده است. در سال 2010، لوهان از فیلم کمدی The Other Side اخراج شد زیرا گفته بودند که او "جلب سرمایه" نمی کند. در نتیجه نقش او را به اولیویا تریلبی دادند. در سال 2010 لوهان را از نقش لیندا لاولیس اخراج کردند زیرا کارگردان به این نتیجه رسیده بود که اعتماد کردن به او غیرممکن اس. در نتیجه نقش او را به مالین اکرمن دادند، با این حال بخاطر مشکلات مالی تولید این فیلم هنوز شروع نشده است. اخیراً گزارش شده است که برنامه تلویزیونی خود لوهان برای فصل دوم تمدید نشده است. این برنامه اوایل سال جاری میلادی در شبکه OWN به نمایش درآمد و موضوع آن زندگی لیندزی پس از بیرون آمدن از کمپ بود. در حال حاضر لوهان فقط یک پروژه در دست اقدام دارد و آن هم فیلم هیجانی Inconceivable است. فیلمبرداری این فیلم هنوز شروع نشده، بنابراین زمان لازم است تا بفهمیم که آیا این پروژه هم ادامه می یابد یا خیر.

3. مگان فاکس در فیلم های Transformers

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

در سال 2009 مگان فاکس حرف های زیادی در مورد کار کردن برای مایکل بی، کارگردان فیلم های Transformers و Transformers: Revenge of the Fallen زد. فاکس در مصاحبه ای با مجله Wonderland گفته بود: «اون مثل ناپلئون می مونه و می خواد شهرت نامعقول و دیوانه واری بدست بیاره. اون می خواد تو صحنه های فیلمبرداری مثل هیتلر باشه و همینطور هم هست. بنابراین کار کردن با اون مثل کابوس می مونه.» پس از انتشار این مصاحبه، این بازیگر از فیلم های بعدی حذف شد و رزی هانتینگتون-وایتلی، مدل انگلیسی، جانشین او در فیلم بعدی ترانسفورمرز شد.

2. چارلی شین در سریال Two and a Half Men

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

چارلی شین در فوریه 2011 در مورد چاک لور، تهیه کننده سریال Two and a Half Men کلمات ضعیفی همچون "جادوگر" و "خون ببر" بکار برده بوود. همه اینها وقتی شروع شد که چارلی با برنامه رادیویی Alex Jones Show مصاحبه کرد. چارلی رئیسش، چاک لور را Chaim Levine خواند که این دو کلمه ترجمه عبری نام واقعی چاک یعنی چارلز لوین است. چارلی با TMZ هم مصاحبه کرد و بار دیگر با این عبارات به رئیس خود توهین کرد: «اون احمقه، مرد کوچولوی احمقی که هرگز دلم نمیخواد مثل اون باشم. تازه الان مؤدب بودم.» روز بعد شبکه CBS این برنامه را متوقف کرد. دوباره چارلی اظهارات توهین آمیزی داشت که باعث شد شبکه CBS چارلی شین را رسماً از این سریال حذف کند.

1. شانن دوهرتی در Beverly Hills 90210، Charmed و 90210

اخبار,اخبارفرهنگی,اخراجی های هالیوود

شانن دوهرتی از سال 1990 تا 1994 در سریال تلویزیونی محبوب Beverly Hills 90210 نقش برندا والش را بازی کرد. بعد از فصل چهارم دوهرتی بخاطر دعوا با همبازی هایش، دیر رسیدن سر فیلمبرداری و رفتار بدش در صحنه اخراج شد. در سال 1998، شانن نقش پرو هالیول در سریال Charmed را قبول کرد و با الیسا میلانو و هالی ماری کامز همبازی شد. بلافاصله شایعاتی در مورد دعوا بر سر صحنه فیلمبرداری شنیده شد. ظاهراً کار کردن با دوهرتی سخت بوده و او با تهیه کنندگان، کارکنان و همبازی ها دعوایش می شده که از همه مهمتر اختلاف و مشاجره او با الیسا میلانو بود. شانن پس از فصل سوم Charmed اخراج شد. در سال 2008، سریال 90210 که ادامه ای بر سریال محبوب Beverly Hills 90210 بود در شبکه CW به نمایش درآمد. تهیه کنندگان از شانن دوهرتی دعوت کردند تا در فصل اول این سریال حضور یابد، ولی دوهرتی فقط توانست چهار اپیزود طاقت بیاورد. ظاهراً دوهرتی با همه دعوا می کرده و از فیلمنامه متنفر بوده و می خواسته دیالوگ هایش را عوض کنند. همچنین او با همبازی هایش دعوا می کرده و طوری رفتار می کرده که انگار مالک همه چیز بوده است.

اخبارفرهنگی - برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------