فیلم سینمایی «مگ» با بازی جیسون استاتام؛ کشف هیولایی عجیب در ایستگاه تحقیقاتی آبی



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی مگ

"فیلم سینمایی مگ" بر محور گروهی از دانشمندان می‌چرخد که در گودال عمیق درازگودال ماریانا گونه‌های جدیدی را کشف می‌کنند. شامل یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون، موجوداتی که سال‌ها تصور می‌شد منقرض شده اند.

 به گزارش میزان، "جیسون استاتام" بازیگر مطرح سینمای هالیوود که این روز‌ها جزو پرمخاطب‌ترین بازیگران جهان محسوب می‌شود در فیلم جدید خود به شکار چندین کوسه خواهد رفت.

"فیلم سینمایی مگ" بر محور گروهی از دانشمندان می چرخد که در گودال عمیق درازگودال ماریانا گونه های جدیدی را کشف می کنند. شامل یک کوسه غول پیکر به نام مگالودون، موجوداتی که سالها تصور می شد منقرض شده اند.

جونز تیلور کاپیتان نیروی دریایی با نقش آفرینی استاتهام برای کمک به ایستگاه تحقیقاتی فراخوانده می شود، اما خیلی زود هیولا فرار می کند و در مسیرش همه چیز و همه کس را می خورد، و به این ترتیب یک مسابقه با زمان برای متوقف کردن آن آغاز می شود.

فیلم سینمایی "مگ" به کارگردانی "جان تورتلتاب" اکران بین المللی خود در سینما‌های امریکای شمالی را از دهم آگوست سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد کرد.

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فیلم سینمایی مگ


این فیلم در ژانر تریلر یا همان هیجان آور ساخته شده و نگارش فیلمنامه آن را "استیون آلتن" و "بل آوری" بر عهده داشته اند. کمپانی افلایز ساخت این پروژه را انجام داده است.

علاوه بر جیسون استاتام، روبی رز، رابرت تیلور، رین ویلسون، کلیف کورتیس، جسیکا مک نام و جو بینگ در فیلم سینمایی "مگ" به ایفای نقش پرداخته اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------