قطع انگشت پای یک بازیگر



اخبار,اخبارفرهنگی,ولی‌الله شیراندامی

پزشکان معالج ولی‌الله شیراندامی بازیگر با سابقه سینما، تئاتر و تلویزیون برای جلوگیری از پیشرفت بیماری دیابت این هنرمند پیشکسوت، انگشت پای چپ او را قطع کردند. .

شیراندامی درباره وضعیت جسمانی و روند درمان بیماری دیابت خود گفت: «وضعیت جسمی‌ام بد نیست. پزشکان معالجم تصمیم گرفتند برای جلوگیری از پیشرفت بیماری دیابت، انگشت میانه پای چپم را قطع کنند که این عمل جراحی چند روز پیش انجام شد. البته خدا را شکر می‌کنم زیرا این احتمال وجود داشت که از موچ پا یا زانو پای‌ام قطع شود.»

این بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون ایران درباره حمایت‌های انجام شده از سوی مدیران برای روند درمانی خود، یادآور شد: آقای مرادخانی معاون هنری وزیر و آقای عباس عظیمی مدیرعامل مؤسسه حمایت از هنرمندان پیشکسوت به ملاقاتم آمدند و درباره آینده و حتی اجرای تئاتری جدید، به من امید دادند.

​ولی شیراندامی در کارنامه کاری خود بازی در فیلم‌هایی چون «غریبه و مه»، «شیر سنگی»، «گالان»، «بوی کافور، عطر یاس» و «خانه‌ای روی آب» را ثبت کرده است. «دلیران تنگستان»، «عیاران» و «امام علی (ع)» نیز از جمله مجموعه‌های تلویزیونی هستند که شیراندامی در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است.

 

اخبار فرهنگی - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------