تبلیغات چهره های معروف در اینستاگرام!



 به گزارش روزنامه تماشاگران امروز، تبلیغات این روزها بخش عمده ای از درآمد سلبریتی ها در همه جای دنیا را تشکیل می دهد. تبلیغاتی که از تیزرهای تلویزیونی تا بیلبوردهای بزرگراه ها و حتی صفحات اینستاگرام هنرمندها را در بر می گیرد و آنها از هر فرصتی برای تبلیغ برندی که با آن قرارداد دارند، استفاده می کنند.این مسئله مدتی است در میان هنرمندان ایرانی هم بیشتر از قبل دیده می شود.

 

رواج شبکه های اجتماعی مجازی و فعالیت سلبریتی ها در این شبکه ها، و درآمدن انحصار تبلیغات از دست رسانه ملی، تمایل برندهای مختلف تجاری را برای همکاری با هنرمندان بیشتر از قبل کرده و حالا هنرمندان ایرانی هم پا به پای هم صنفان خود در تمام دنیا، با استفاده از محبوبیت خود در جامعه، یک همکاری برد- برد با شرکت های تجاری دارند و سعی می کنند به برند مورد نظرشان رونق بدهند و آن را بیش از پیش به جامعه معرفی کنند و در این میان، از این راه خودشان هم به درآمدی تقریبا چشمگیر برسند.

 

حضور برخی از هنرمندان در این حوزه پررنگ تر و بیشتر است و حضور برخی هم کمتر و کم رنگ تر و نکته این است که یکی دو تا هم نیستند. این روزها همه در اینستاگرام دارند تبلیغ می کنند. از بهنوش بختیاری گرفته تا نیوشا ضیغمی و سیروان خسروی و...

 

بهرام رادان

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تبلیغات چهره های معروف در اینستاگرام!

 

تصویر رادان را هم این روزها بیشتر از پرده سینما، بر روی بیلبوردهای سطح شهر و در تبلیغ یک برند چرم می بینیم. بهرام رادان که یکی از غایبان جشنواره سی و پنجم بود، از صفحه اینستاگرامش حسابی برای تبلیغ این برند چرم استفاده می کند و هر از چند گاهی با انتشار ویدئویی از پشت صحنه تصویربرداری تبلیغات این برند، آن را به هوادارانش معرفی می کند.

 

رضا یزدانی

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تبلیغات چهره های معروف در اینستاگرام!

 

خواننده همیشه چرم پوش کشورمان سال هاست یک برند چرم را در همه کنسرت هایش می پوشد و به نوعی برای آن تبلیغ می کند. او البته در آخرین کنسرت اش از چرم پوشیدن دست برداشت و لباسی پوشید که طراحی و دوخت آن متعلق به شرکتی بود که چند ماه پیش و چند روز مانده به المپیک با طراحی لباس ورزشکاران در کم ترین زمان ممکن، به داد کمیته ملی المپیک رسید. یزدانی با آوردن نام طراح لباس اش در صفحه شخصی اینستاگرامش برای این برند تبلیغ کرد.

 

بهاره رهنما

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تبلیغات چهره های معروف در اینستاگرام!

 

بازیگران زن برای شرکت در پروژه های تبلیغاتی در کشور ما با محدودیت های بیشتری مواجه هستند، اما این باعث نمی شود تا آنها از این فرصت کسب درآمد استفاده نکنند. بهاره رهنما یکی از کسانی است که در صفحه اینستاگرامش از عطر و ادکلن گرفته تا مزون لباس و حتی میک آپ آرتیست اش را تبلیغ می کند. این بازیگر پست های زیادی برای این منظور می گذارد و به تازگی برای کاهش وزن تصمیم گرفته و تبلیغات برای موسسه لاغری و پزشکی که تحت نظر آنها قرار دارد، یکی از روتین ترین پست های صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامی اش را تشکیل می دهد.

 

مهراب قاسم خانی

نویسنده طنزهای محبوب تلویزیونی، این روزها بخش زیادی از محبوبیت اش را به خاطر واکنش به مسائل مختلف اجتماعی در صفحه اینستاگرامش به دست آورده است. مهراب قاسم خانی در این بین اما گاهی به عرصه تبلیغات هم گذری می زند و برای برخی برندها تبلیغ می کند. او که سال گذشته با حضور در افتتاحیه یکی از شعب یک برند پوشاک ورزشی حسابی برای این برند تبلیغ کرده بود، همین هفته پیش به شیوه جدید برای یک برند فروش اینترنتی کالاهای دیجیتال تبلیغات انجام داد.

 

او زیر پستی که در واکنش به اعتراض راننده های آژانس به اپلیکیشن های تپسی و اسنپ گذاشته بود، خیلی نامحسوس برای این برند تبلیغ کرد واین طور نوشت: «عکس ربطی به اسنپ ندارد و مربوط به شرکت بنده در جشن ده سالگی دیجی کالا می باشد که آن هم مشکوک می زند زیرا بیخودی کارها را آسان کرده و ۲ هزار کارمند آن بی دلیل خوشحال هستند و به خود افتخار می کنند.»

 

قاسم خانی پیش از این در یک پست برای تبلیغ کافه ای که برادر همسرش افتتاح کرده بود نوشت: «من هم به عنوان یک داماد خودشیرین برایش تبلیغ می کنم که پیش خانواده عزیز بشم!»

 

فریبا نادری

اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,تبلیغات چهره های معروف در اینستاگرام!

 

تصویری از فریبا نادری با پوششی از چادر رنگی این روزها در فضای مجازی حسابی بازنشر شده است. این بانوی هنرمند چهار پست آخر صفحه اینستاگرامش را به تبلیغ برای مزونی اختصاص داده است که ارائه کننده چادرهای مشکی و رنگی مجلسی و روسری و مانتوهای مجلسی است و حسابی برای آنها تبلیغات کرده.

 

عکسی که از فریبا نادری با چادر رنگی دست به دست می شود، مربوط به تبلیغات برای همین مزون است و به نظر می رسد رابطه این بازیگر با این مزون چیزی بیشتر از مدل تبلیغاتی باشد، چون خیلی بیشتر از یک مدل برای این برند انرژی و شاید هم اعتبار گذاشته و تبلیغ کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------